Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefalede steder :)
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 03:31

Hej alle.

Jeg tænkte vi kunne lave en tråd, hvor vi UDELUKKENDE skriver ét sted som vi kan anbefale mht tilridning, træning og kommission af heste og ponyer, altså det sted man aller mest vil anbefale til andre :)

Det er IKKE tilladt at rakke andres valgte træningsstalde ned (så må du lave din egen tråd).

Skriv KUN i denne tråd, hvis du har et sted du kan anbefale, dvs. lav din egen tråd hvis du vil skrive andet end lige præcis dette.

Du skal enten selv eje det sted du reklamere om, eller have haft en hest i træning det pågældende sted :)

Kom endelig med din favorit træningsstald hvad enten det er din egen eller én du har haft din hest i træning hos :)

(Jeg lader min signatur tale for sig selv )

Heste og ponyer tages i ridning og kommission

på Midtsjælland !!

http://www.team-schade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt starte
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 12:38

Jeg har pt min hoppe i ridning ved Simone Hoppe i Randers, og kan kun anbefalde hende!

Det er et super sted med dejlige store bokse, dejlige folde og så er der en supet ro deroppe.

Hun tager sig tid til at skrive mail om hvordan det går med hesten, og så er man altid velkommen til at komme og se en træningstime.

Hun rider skide godt, og har en dejlig blød hånd. Hun presser ikke hesten til mere end den kan, og så får de masser af ros.

Og så får man en super godt gående hest ud af det også

Jeg ville aldrig tøve med at sende min hest derop igen, hun kan varmt anbefaldes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider