Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stald-direkte
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 15:42

Ville egentlig bare komme med lidt ros.

I går købte jeg mundkurv samt vandklokker hos Stald-direktes onlineshop. I dag har jeg allerede modtaget varerne, selvom leveringstiden lyder på 10-12 dage!

Dér kalder jeg god service

Mette

- som endelig har fået sin pigedrøm i opfyldelse...

- enhver stald med respekt for sig selv har en fjordhest!

Hvil i fred, Tøsen. Du vil aldrig blive glemt

09.05.97 - 12.04.10

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 21:38

Jeg har også kun hørt godt om dem

Hilsen Rikke

Nu med Kenzo

Hus sælges i Nordsjælland. Super udsigt over Arresø. Se under hus sælges på www.team-egeland.dk

0
0
Svar på denne tråd

enig ros ros
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 23:17

Ja jeg har også handlet hos dem et par gange - og både mht. levering og returnering af penge, hvis jeg skulle bytte noget har de været hurtige - super god service - og iøvrigt også billige mærkevare som fx. horseware dækkener :)

0
0
Svar på denne tråd

Ikke god erfaring (langt)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 14:38

Beklageligvis har jeg haft en meget dårlig oplevelse med dem.

Man bør ikke altid bare tro at det er guld og grønne skove det hele.

Jeg købte et mastadækken som de var meget hurtige til at levere. Efterfølgende viste det sig så, at det "skred" i sømmene samt trekanterne gik op, de var syet med nylontråd.

Jeg har hørt at mange har haft problemer med de tidligere mastadækkener, at foret skrider og at syningerne ikke holder og lign.

Hesten som vi lagde det på, er en gammel rolig hoppe på 23 år der hverken kukker eller pipper eller noget som helst, men da det efter meget kort tid gik usandsyneligt nemt og let i stykker, valgte jeg at reklamere.

Jeg fik hurtigt kontakt og de lovede efterfølgende sort på hvidt at det kunne repareres. Jeg aftalte med dem at det skulle sendes uvasket da de så kunne se fejlene helt som de fremstod (hvis det blev vasket først, så kunne man måske have givet vaskeriet skylden) - det blev aftalt, men bagefter da det var sendt og modtaget, vendte butikken 100 grader og gav en lang forklaring der var helt i skoven på hvorfor dækkendet ikke kunne dækkes for deres regning, de havde haft en ekspert til at se på det og bla-bla-bla..... denne ekspert havde bla. vureret at der var en anden hest der havde bidt i dækkenet og de havde slåsset og noget i den retning.

De skrev ordret at der var en anden hest der havde hoppet op på hoppen og så var den kommet i klemme, herefter som følge f det, var dækkenet brudt. Og mere i den dur. Jeg skrev efterfølgende til dem at hvordan de overhovedet kunne vide dette - hvad nu hvis hesten gik på enefold eller stod i boks osv....... jeg fik ikke noget egentligt svar, men derimod en regning på at de havde vasket dækkenet, samt for reparation (det havde de bare gjort uden jeg vidste det) og så var dækkenet sendt retur sådan at hvis jeg ville have dækkenet igen, så skulle jeg betale fore rep og vask, ellers ville det komme retur til butikken.

Smart, for hvis jeg "nægtede" ville det bare komme retur til butikken. Jeg har stadig mit skriv fra min klage, med billeder og det hele i, formuleret som et brev, men opgav da de hverken var til at hugge og stikke i, og den dag i dag, står jeg med et ubrugeligt dækken der er gået mere i stykker og en dårlig oplevelse hos Stald-Direkte.

Jeg ved godt mange har handlet der og er tilfredse, og de markedsfører tingene godt osv. men vær OBS!!!! hvis I skal reklamere over større ting. Det kan godt give bøvl.

Mærkelige mennesker i den butik der bare gætter i den blå luft. De var helt sikre på at hesten havde ødelagt dækkenet osv...... og så vaskede og rep. de bare uden mit samtykke. Dårlig og utilfredsstillende behandling!.

Langt indlæg, jeg håber I nåede til vejs ende.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider