Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken dressursadel
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 11:06

Hej, jeg skal have en ny dressursadel til min hest, da min Windsor Elite aldrig kom til at ligge ret godt på ham. Men jeg aner bare ikke hvad jeg så skal købe.

Jeg foretrækker et dybt sæde og god knæstøtte.

Hesten er alm. bygget DV på 168 cm, og bruger derfor medium bom.

Fortæl mig hvilke sadeltyper med de præferencer i kan anbefale.

Ligger en Kentaur Artemis fx godt på en alm. bygget hest, eller er de mest til brede heste?

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 11:49

har lige fået en af de nye modeller fra Prestige.

Den hedder D1K og er en monoflap sadel med god støtte uden man sidder låst.

Den er super lækker og kan kun anbefales er absolut ikke billig så kommer an på hvad du vil give for din nye sadel???

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

meget sværtq
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 08:23

nu har jeg efterhånden prøvet flere forskellige slags til min unghest.. og med hendes tøndeform er det bare umuligt..

jeg fandt endelig en der passe rimeligt (men sælger snød og sendte en noget ældre sadel end annonceret, så nu skal vi så ud i retsag, det er en anden sag),... men jeg har prøvet en anden sadel af samme mærke bare anden model.. men den passer bare endnu ringere end nogen af de andre, for der var puderne pludselig anderledes..

så jeg er nødt til at sige.. find sadlen der passer hesten og håb du også kan ride i den *gggg*

men selv har jeg været rigtig glad for min Kentaur Athen og ærger mig over det kun er den ene hest der passer den..

velholdt brun kentaur athen dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider