Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hestetransporter
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 11:12

Heej

Er der ngen a jer som kan anbefale en som kan flytte min hest fra sjælland til jylland? (:

Poseidon jeg elsker dig over alt på jorden <3

** Angel du vil altid mindes i mit hjerte -

- Savner dig hver evig eneste dag **

0
0
Svar på denne tråd

algreen
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 11:16

ja kan varmt anbefalde www.algreen-multiservice.dk :)

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 11:29

Jeg har rigtig gode erfaringer med http://www.horsetravel.dk/ og www.hesteexpressen.dk/?DK.aspx

Jeg har tidligere brugt Hestetransporten, men de er godt nok blevet dyre.

De gav mig et tilbud på en tur på Sjælland på 3300,- som Jens fra HesteExpressen skulle have 900,- for.

Jeg gav 1800 i vinter for at få hesten fra København til Sønderjylland og 2000 den anden vej i foråret - begge gange med Horsetravel.

Jeg er nødt til at vælge den "dyre" løsning med stor lastbil, til de lange ture, da min hest har klaustrofobi og ikke kan gå i de helt små trailere. :D

0
0
Svar på denne tråd

Transport..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 11:35

Louise..

Mange tak , tror jeg vil prøve a forhører mig hos dem , du har skrevet om .. Har ogs hørt godt om hestexressen, men den anden kender jeg ik.. Min er heldigvis så nem a læsse og kører med , så der ik nogen problemer med ham .. :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 13:01

helt sikkert også anbefale Hesteexpressen super professionel og fornuftige priser og god service.

vh Gitte

GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd

dyretaxa
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 20:33

Prøv hestetaxa eller dyretaxa, de har fine biler....

0
0
Svar på denne tråd

Mikkels Hestetransport
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 21:25

Jeg har lige bestilt Mikkels Hestetransport (Horsetravel) til at køre mig og 3 andre fra stalden til ridelejr ved Silkeborg og retur igen.

Vi har fået en rigtig fin pris.

www.mikkelshestetransport.dk

Vh Maria

Nu med et stk. barfodshest i løsdrift

Og min lille Ballerina baby

0
0
Svar på denne tråd

Hesteexpressen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 01:20

jeg har haftringet til hesteexpressen idag , og fik en okey go pris, syns jeg.. Men vil da fohører mig lidt inden jeg vælger (:

De ska jo trods alt kører med min baby ;)

0
0
Svar på denne tråd

Louise....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 13:18

Mon ikke prisen på de 3300 kr. er fordi turen ikke er kørt som en lejlighedstranport men som en direkte transport?? - Hestetransporten kører i hvert fald ikke deciderede lejlighedstransporter mellem 2 destinationer på Sjælland da dette går ind under "lokalkørsel".

Hesteexpressen tager derimod bare det hele ind som lejlighedstransporter derfor er hans priser også helt anderledes.

Som det fremgår af hjemmesiden www.hestetransporten.dk køres der ved lokalkørsel til en timepris på kr. 525 inkl. moms fra bilen kører fra Lyngby og til den er retur i Lyngby igen, så hvis du har skulle have transporteret heste fra den ene ende af sjælland til den anden ende af sjælland så går der altså hurtigt en 6-7 timer med det da sådan en stor lastbil jo heller ikke kan køre det samme som en personbil på motorvej m.v.

Hestetransporten tilbyder jo også lejlighedstransporter mellem landsdelene, men der er det jo til nogle helt andre priser fordi det netop er lejlighedstransport og der er flere heste med på turen, og turen ikke køres på et bestemt tidspunkt etc.

Så du kan altså ikke sammenligne prisniveauet med en lejlighedstransport!

Pia

...................

Dækken sælges eller byttes.

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

David...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 14:27

Kan varmt anbefale David Brodin. Han er dygtig, professionel, service mindet og han er den eneste der får lov til at kører med mine heste ud over mig selv.

kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

Nu med 5 ryttere klar til 2x DM!

2 Ryttere på 2 førstepladser i Wendy stilcup 2010!

Vi rider for at vinde, hvad med dig?

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 09:38

Pia H - Hestetransporten kørte tidligere det år selvsamme hest, på noget nær samme distance andetsteds på Sjælland, og der skulle David have under 1000 kr.

På samme vilkår som jeg forhørte mig om her - ("Kan I køre en hest i den og den uge på den og den distance, i så fald hvad er prisen?" - så jo jeg synes det er dyrt!

Om det er lejlighedstransport eller ej, jeg synes det var en gedigen stigning (fra 900 til 3300 på under et år) og når jeg kan få samme (eller bedre) service hos andre der ovenikøbet tilbyder en bedre pris, så vil jeg da klart lægge et godt ord ind for dem fremfor Hestetransporten. ;D

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfra og hvortil....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 14:58

Hej Louise

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke to distancer din hest er blevet og skulle køres fra og til????

Men jo der er altså stor forskel på prisen på en lejlighedstransport med flere heste på turen og en lokaltransport med en enkelt hest på samme strækning (på lejlighedstransporten der er altså 6 heste til at dele omkostningerne i begge retninger på lokaltransporten med en enkelt hest er der kun den ene hest til tage alle omkostningerne).

Pia

...................

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 20:07

Jeg kan ikke se hvad distancerne kommer denne sag ved (det er ikke mig der spørger om hjælp her i tråden, jeg fortæller blot hvilke erfaringer jeg har med de forskellige firmaer) - og igen om det er lejlighedstransport eller ej, så har jeg forespurgt på samme måde de to gange og fået 2 meget forskellige priser.

Så jeg benytter mig fremover af de to tidligere nævnte firmaer hvis det bliver nødvendigt med kørsel. :D

0
0
Svar på denne tråd

Louise...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 19:19

Beklager at jeg spørger , men distancerne ville netop fortælle om det var ture der tog lang tid eller kort tid så der var klarhed over hvad der gav den store prisforskel andet var det såmænd ikke.

Nettet er en mærkelig størrelse og det skrevne ord kan ofte misforståes og bare at lade dit udsagn stå som om at det var samme typer transport synes jeg var fejlagtigt da de to vognmænd beregner deres priser ud fra vidt forskellige forudsætninger, derfor synes det burde påpeges at det ikke bare var samme pristype men at det var de 3300 for en lokaltransport med en hest mod de 900 kr. for en lejlighedstransport med flere heste der stod, så folk kunne se hvad der gjorde forskellen

At du vil bruge de andre transportører fordi de er billige ja det står dig helt og aldeles frit for, det er jo et frit land vi lever i men faktum er jo at leder man efter det billigste alternativ så vil du jo altid kunne finde en med en trailer der kan klare turen for 200 kr. fordi de alligevel skal i samme retning det kan de autoriserede vognmænd jo ikke være med på under nogen omstændigheder

Pia

...................

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Hestetransport
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 12:06

Jeg kan kun anbefale Jens fra Hesteexpressen.. Han er rimelig i sine priser og en behagelig mand..

Pia H har helt ret i at der er forskel på om folk har de tilladelser der skal til. Så hvis du er i tvivl når du tager kontakt til nogen, så spørg.. Det er da kun rimeligt at du har tillid til dem der skal flytte din baby.. :-)

Hestetransport i DK og korte ture i udland udføres af firma med Autorisation. I lastbil eller Trailer.

http://wwww.TF Transport.com

Hollandsk Varmblodshoppe på 5 år til udlån eller salg. gerne til avl

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 14:31

Hov, jeg havde helt glemt denne tråd.

Pia - Jeg skrev at jeg havde spurgt Hestetransporten om to stort set enslydende ture, hvor jeg første gang betalte under 1000 og anden gang fik et tilbud om 3300 - det for mig er en Meget stor forskel på den stort set samme tur indenfor 1 år.

At jeg kan få samme service til en billigere penge andetsteds, ja det er jeg da kun glad for.

Om han skal samme vej eller ej kommer ikke mig ved.

Jeg har blot spurgt om lejlighedstransport og der har jeg fået meget forskellige priser på fra Hestetransporten, Hesteexpressen og Horsetravel.

Så hvorfor ikke tage de "billige" når service og kvalitet er det samme. ;)

Jeg taler ingen steder om at hyre "naboen" for 200 (hvor ser du det?!), men firmaer der trods alt lever af at køre folks dyr - og der er stadig stor forskel på 900 og 3300 kr. i min verden. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider