Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

har i hørt om 500
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 22:04
hej jeg har søgt job i stald en ringede mig op fra viborg og sagde de havde 500 dv varmblods syntes det lød lidt vildt om det var en fupper eller noget, har ik ringet til bage . er der nogle herinde der har hørt om stedet de er 30 ansatte og både japanere ridder der. man fik kost og logi vh gitte
:-)Hilsen Gitte :-)
0
0
Svar på denne tråd

Viegård
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 08:40
Det må være Viegård hos John Byrialsen. Du kan jo prøve at søge herinde på Byrialsen, og så tage din ansøgning op til overvejelse igen. John har ikke jordens bedste ry. >:-(

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke japanere....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 09:21
... det er kinesere. John er involveret i et kinesisk projekt, der skal opkvalificere unge mennesker, så de kan klare sig på internationalt niveau.
Såvidt jeg er orienteret, så kaldes det at være kinesisk landstræner (jeg skriver "kaldes" for jeg aner ikke om Kina har noget landshold i springning).

Stutteri Viegaard ligger lige uden for Skals (ca. 18 km nord for Viborg), og Johan har - som Charlotte skriver - ikke verdens bedste ryg som arbejdsgiver. Han er en målbevidst mand, der ved hvad han vil - og som ikke er bange for at trampe over nogle rygge for at nå dertil.

Stutteriet har en hjemmeside - www.viegaard.dk.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Han hedder ikke Johan....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 09:23
... han hedder John. Mine fingre er vist ikke stået op endnu.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

hej og takker
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 14:38
hej jeg gad godt og arbejde der , men jeg har min pansion og vil gerne bare arbejde for kost og logi, men kan man mon aftale med at jeg har min pansion og visse timer og så videre. jeg er ik god til og få @!#$ i hoved hvis ens job ik er gjort korekt, jeg var i kbh vil ik sikge navn sf. jeg kørte helt fra korsør og dertil ik om jeg måtte lære det og kende. jeg fik givet vrap hø for tidlidt og så lå der lidt på gulvet hun flippede helt ud om aftenen og om morgnen sagde jeg farvel og tak og dan og mig kørte hjem.jeg arbejder for nesten ingen penge og så kan folk vere sådan allige vele syntes godt nok det er frækt....
vh gitte
:-)Hilsen Gitte :-)
0
0
Svar på denne tråd

viegård....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 16:04
har han virkelig 500 heste der ?

Lyder (for mig) som en uoverkommelig opgave, selv med 30 mand ansat (hvis der da er så mange)

han er bla. hingsteholder, nok mest kendt for Come back 2 og lobster

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Ja Karina
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 18:23
Det skal nok passe at han har 500 heste eller noget der ligner. Alle avlshopperne går i løsdrift og er mere eller mindre vilde. Nok mest mere.

DV har i hvert fald stillet som krav for at hjemmekåre hopper hos ham, at de skulle være indfangede og til at bedømme enkeltvis. De hørte ikke mere fra ham. 8-)

0
0
Svar på denne tråd

mere vilde...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 19:15
Tilslutter mig Charlotte - sidst jeg var derude, var det rent kaos med hestene der gik i løsdrift. Efter min mening har de( eller det er jo nok kun ham nu) alt for mange (og ja mere vilde) heste end de egentligt har plads til. Eller tid for den sags skyld. Men jeg skal ikke gøre mig klog på det, ville nok bare tænke mig om to gange før jeg tog job derude.
Mvh Katharina

Søger godt opstaldningssted Århus- se præs for mail
0
0
Svar på denne tråd

har du fået et job...??
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 22:39
Læste inde på¨heste forum eller info at lorenz linnet mangler en til staldarb...m kost og logi...Kender lidt til stedet...også kaldet stutteri solos. Det er stedet m solos landtinus osv...
Det er i vojens..sønderjylland.(ikke vildt langt fra feks kolding osv...)
Skriv hvis du vil vide mere. Gerne på besked center...Altså v min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider