Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Fryland rideudstyr - stor ros
Forfatter: 
Dato:  19-06-2010 21:41

Jeg har lige været i Fryland rideudstyr i dag i Næstved og jeg må sige jeg er simpelthen så overrasket over service niveauet at jeg bliver nødt til at dele det med jer. Jeg var derinde i december 2009 og købe et par hvide ridebukser og så har jeg ikke været der siden hvor ejeren har ekspideret mig. Så kommer jeg derind i dag her i juni måned og skal købe et par marineblå ridebukser. Tror i så ikke at butiksejeren Lis kan huske mig. Hun kan huske jeg helst vil have Pikeur, huske hvilken model jeg købte i hvide bukser og hvilken størrelse! Jeg er simpelthen målløs!!!! Jeg følte mig utrolig godt behandlet og kan på det varmeste anbefale den butik. Den er rigtig flot indrettet og de har alle de lækre mærker som jeg godt kan lide :-) Og nu tror jeg altså ikke det bare er mig som hun kan huske, for mens jeg var der var der mange kunder derinde og alle fik lige en lille snak med på vejen. Det var bare sådan en rar oplevelse at jeg vil give det videre til jer andre :-)

Hilsen Mette med Xiado

- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano :-)

www.dyrevalkyrien.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fryland rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 11:41

Har også kun positivt at sige om Fryland rideudstyr.

Syntes også de har rigtig god service, og varerne er nemme og overskuelige at se, samt at de bliver præsenteret virkelig godt.

Mvh Camilla.

**************** www.kaabers.dk *************

Barock'er samt vejledninger i trickstræning.

( forskellige tricks er beskrevet på hjemmesiden )

Barockhest & Barockpinto :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 09:00

Ja og så er der vist planer om udvidelse og netbutik synes jeg de sagde noget om, men du har fuldstændig ret Camilla, varene præsenteres overskueligt i butikken :-)

Hilsen Mette med Xiado

- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano :-)

www.dyrevalkyrien.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider