Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Skrotning af bil??
Forfatter: 
Dato:  13-06-2010 08:48

Jeg har en gammel bil, som desværre ikke kører lige pt. Den må ikke holde hvor den holder nu (pga. grundejerforeningen ikke vil have en gammel bil stående på deres villavej), og da bremserne er rustet, kan den ikke skubbes væk. Så den må jo nok skrottes for at få den hurtigst muligt væk - er der nogen der ved hvordan det fungere med at få den hentet og skrottet?? Og hvem ringer man til??

-Mvh Maria :-)

Lækker Kieffer Athene olympic dressursadel sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Søg og du skal finde
Forfatter: 
Dato:  13-06-2010 18:11

Der findes en hjemmeside, hvor du kan se de forskellige steder for skrotning af biler, og så ringer du bare til den der er nærmest :-)

Jeg fik min gamle spand afhentet, da den ikke længere kunne køre, og fik derved 1700 kr udbetalt. Hvis jeg havde kørt den hen til dem, havde jeg fået 50 kr mere.

0
0
Svar på denne tråd

skrotbil
Forfatter: 
Dato:  16-06-2010 12:21

Jeg fik min gamle bil hentet af nogle jeg fandt på nettet (den kunne dog køre) Autoremove. De sagde på forhånd de ville give 3000 kr men det var vist et trick for at få dem ud, og da de så stod der ville de kun give 1500 kr men det ville vi ikke, så vi sagde at mindste prisen var 2000 kr ellers fandt vi bare en anden, og det gik de så med til.

De lavede en slutseddel og lovede at afmelde bilen inden 3 hverdage, hvilket de (selvfølgelig) ikke overholdt. De har 3 uger uanset hvad og det benyttede de sig af og der gik 20 dage før de afmeldte den, men dog kom der ingen fart- eller p-bøder eller andet uheldigt, så det var godt nok.

Men husk selv at tage pladerne af bilen og afmelde bilen hos Skat (nummerplade ekspeditionen), det er meget mere sikkert, held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider