Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Køb af OS/Döbert?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 15:27

Hej.

Er det nogle gode steder enten på internettet eller i butikker (helst sjælland) som forhandler OS og Döbert trenser? Synes nemlig det er svært at finde på nettet, og vil meget gerne se deres udvalg.

Så hvor har i købt jeres OS eller Döbert trenser?

♥ Rendsborggaards´Oliver & Jonas, Tanholms Bugatti & Vindegårdens Shining Safir ♥
♥ Bøgedals Corynia ♥ sov stille ind den 11. Januar 2007.
Hvil i fred min skat
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 15:53

Jeg har købt min OS München via Anja Seidel (sadelmager) i Jylland, via nettet. (bor selv på Sjælland) Jeg sparede 900 kr i forhold til de alm. danske internetbutikker.

Du bestiller bare din trense hos hende som du vil have den, og så kommer den leveret direkte fra Tyskland.

Hendes internetadresse er:

http://www.seidel-sadler.dk/

Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................

0
0
Svar på denne tråd

Rideudstyr.com
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 15:55

Rideudstyr.com forhandler begge mærker..:-)

Gitte

Super springhest sælges. Netop debuteret i SB, nr 8 til DM u/18 09. Søg Alaska på Ridehesten.com og læs mere.

0
0
Svar på denne tråd

hej......
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 20:19

de sidste gange jeg har købt har jeg bestilt ved Marietorp i sverige der er en del at spare da den svenske krone er lav jeg sparrede ca. 30% på en rundsyet kandar og det var bare deres normalpris. leveringstiden er den sammen som i dk ca. 6 uger, de er super flinke og hjælpsomme og meget hurtige på mail og du kan bestille trensen præcis som du vil have den.

Held og lykke med det.

Vh gitte

GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd

Horse & Home
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 10:35

Jeg har købt min OS München hos Horse & Home..

Søg på google, så kommer hjemmesiden frem.. Men ring til hende, hun har ikke alt på hjemmesiden..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2010 08:02

Vi har købt en almindelig OS rundsyet trense og en OS kandar hos Heri i Lynge.

Tjek Greves profil herinde, hun har nogen OS trenser til salg.

De bedste hilsner

Pony-mor

0
0
Svar på denne tråd

Tyskland..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2010 14:41

Jeg har netop modtaget min OS trense - købt ved Duus reitsport i Flensborg.

Havde et ærinde i Flensborg så var i butikken og se en masse forskellige og valgte så min trense som skulle laves lidt specielt.

ca. 6 uger ringede de at nu var den hjemme - jeg overførte aftalte beløb plus porto og havde den 2 dage senere.

Jeg købte en OS venedig blandet str. full og X-full og kom af med knap 2700 kr. mange steder i DK er prisen 3500 eller mere +10% for x-full

Hvis du ved hvilken model du vil ha kan du bare ringe til dem - de snakker dansk.

Lotte og Bissedyret...:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider