Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Berider Johnny Hansen
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 10:12

Er der nogen der har erfaringer med ham.. ??

grunden til jeg spørger er at jeg på en anbefaling har lavet en aftale med ham, om at han skal træne og ride min unghest til sadelkåring i august.. han skal ha hende i to måneder..

grunden til jeg valgte ham er at han lader ungheste være ungheste.. og giver dem tid.. så ja jeg er godt klar over min hest ikke vil være klar til LA efter to måneder..

Men da jeg så fortalte det til en anden.. fik jeg straks af vide jeg bare ikke skal sende min hest ned til ham.. for der sker intet.. han laver intet med hesten.. og den kommer da ikke til at klare en sadelkåring..

dette er jo altid træls at høre.. så jeg er nødt til at spørge her om der er nogen der har erfaringer med ham inden jeg sender hesten af sted..

0
0
Svar på denne tråd

Johnny
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 10:42

Der er jo lige så mange meninger, som der er mennesker om den slags.

Johnny er den mest sympatisk mand jeg kender - super fornuftig i sin omgang med hestene.

Berit for den sags skyld er lige sådan.

Kender dem mest fra springningens side og har dog aldrig haft hest i ridning hos dem - men det kunne jeg nu sagtens finde på (jeg har bare ikke nogen at sende afsted)

Der er jo heller ikke så langt for dig at køre, så man kan jo selv holde øje undervejs.

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Lækker ruh.gravhunde han standard tilbyder paring til egnede tæver, Reg. DKK

0
0
Svar på denne tråd

Johnny...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 14:17

jeg har redet undervisning ved Johnny og må sige at han er en hestemand efter mit hoved.. han lader heste være heste, de kommer på fold (også selvom de er kostbare...) og så tilpasser han træningen efter den enkelte hest..

Men om din hest bliver klar til championat efter 2 måneder, aner jeg ikke!

Kristina

Kiefer donau springsadel sælges!

0
0
Svar på denne tråd

jeg takker
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 14:24

for jeres positive respons..

jamen det er jo "bare" en sadelkåring.. der kræves jo nærmest bare at hesten kan skridte, trave og galopere i balance og i rette unghesteholdning..

jeg har jo selv tilredet hende og hun kan nu skridte og trave..

det er jo netop for at holde hestens humør i toppen..

målet er jo i første omgang en bestået sadelkåring med et godt resultat.. næste mål er jo at få en hest hjem jeg bare kan fortsætte med i princippet.. medmindre hun får et års pause.. hun bliver jo først 3 år i juni måned..

0
0
Svar på denne tråd

dygtig underviser
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 14:45

jeg har redet ved Johnny, og jeg var rigtig glad for det!! Han hjalp min hest og jeg igennem nogle problemer (hest ked af at springe)og jeg ville til enhver tid ride ved ham igen hvis jeg fik muligheden!

Han er sympatisk, god ved hestene og en kanon underviser. Han lærte mig rigtig meget!!

Bomløs Sadel SÆLGES NU - Barefoot Stella: Helt ny !!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister og lækker dressur sadel.. Send en PB ved interesse :o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider