Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Højgård Hestehospital
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 18:04

Hej alle HN'er !

Jeg har en 3 årig vallak, som skal have fjernet en mus i en baghas og mit umiddelbart bedste bud er at få gjort det på Højgård Hestehospital.

(Jeg bor på sjælland og har ikke gode erfaringer med KVL)

Er der andre der har haft heste til operation og evt. en mus-operation på Højgård?

Erfaringer og gode råd modtages gerne

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Har brugt Højgård
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 18:15

Jeg fik lavet handelsundersølgelse og fik samtidig fjernet en mus på min hest. Det er flere år siden nu.

De er meget dygtige på Højgård. Man kan slet ikke se, at min hest er blevet opereret.

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Højgård
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 19:28

Jeg har lige fået fjernet en mus på min 3-års på Højgård (også i hasen).

Det er Michael der står for operationerne og han er absolut dygtig. Jeg kan jo ikke sige hvordan det er gået endnu, da han stadig står i boksro, men operationen gik godt og Michael mener ikke den får mén :)

Jeg bruger dem også som mine normale dyrlæger, så valget var jo umiddelbart ikke så svært for mig :)

De er meget venlige og meddelsomme - man skal endelig ringe hvis der er spørgsmål og de sørger for at ringe så snart hesten har rejst sig fra narkosen igen.

De vil gerne have regningen betalt når man henter hesten, men de tager dankort og jeg kan godt forstå dem, for de har garanteret en masse dårlige erfaringer - de får jo masser af operationer osv ind også fra folk der normalt ikke er deres kunder og der er sikkert folk der "glemmer" at betale når hesten først er blevet rask..

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

Højgård
Forfatter: 
Dato:  18-05-2010 09:26

Hej

Jeg har fået fjernet mus på begge mine heste på Højgård hestehospital. De er super dygtige og meget hjælpsomme. Begge heste er kommet igennem uden ar, mén og fungere fuldstændig uden problemmer.

Jeg kan kun anbefale Højgård

Mvh Dallmann

www.dh-eventing.dk

Svarer gerne på spørgsmål vedr. military.

0
0
Svar på denne tråd

Højgård Hestehospital
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 19:32

Hejsa.

Er der nogen som vil oplyse hvor meget de har betalt for operation på Højgård?

På forhånd tak.

Mvh. Liza

0
0
Svar på denne tråd

Højgård
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 22:55

Har også kun positivt at sige om Højgård. Og kan man ikke klare regningen i et huk, betaler man bare over nogen gange. De er søde og yderst kompetente derovre

9-års, virkelig godt gående dressurvallak Carano/Schwadroneur sælges. Mange placeringer til og med MB2. Og vandt sin 4. MB1 med 67% Forventes at debutere i MA i nær fremtid.

0
0
Svar på denne tråd

priser
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 22:05

Jeg mener jeg gav ca 12000 for operation (inkl kontrolrøntgen), vaccination, tandraspning og opstaldning i ca en uge.

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 20:40

Var der i dag, og kun ros herfra til Højgård Hestehospital - professionel behandling, højt serviceniveau og suveræne rammer...

Venlig hilsen
Mette

West Side Welsh Sec. C

&

Quarter hoppen

Timber Ranchs Jessy

Man kan tage tigeren ud af junglen,

men man kan ikke tage junglen ud af tigeren...

0
0
Svar på denne tråd

Højgård
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 14:39

Jeg havde for et år siden min 3års hoppe derovre og få fjernet "en lille dims" i forkoden. Hesten blev dårliger efter operationen og blev aflivet i henhold til dyreværnsloven. Jeg giver ikke Højgård skylden for det ikke gik godt, det er ikke alt der kan laves!

Men allerede fra start af syndes jeg ikke de "leverede servicen".

Jeg har en telefon samtale med Michael som skal stå for operationen og siger hvis det ser skidt ud derinde så der er 50% chance eller mindre for hun bliver god skal de aflive på operationsborden. Han svare Det gør man da ikke! Jo hvis jeg som ejer beder om det så gør i det!!

Jeg kommer med hesten til aftalt tid. Men ingen hjemme. (der stod også en anden med en hest og ventede) Jeg må ringe til vagthavende som over telefon må forklare hvor de skal stå. Vi skulle huske at sætte noget papir på boksen som skulle lige klar med oplysninger på de enkelte heste. De papire måtte vi selv udfylde efter bedste evne!

Jeg bliver ringet op efter operationen og det er gået fint siger Michael, men der har været andre ting i ledet end det forventede. Det giver en masse spørgsmål fra min side da jeg får ro til at tænke det igennem. Jeg skriver en mail og beder om svar på skrift. Jeg bliver ringet op af Michael der siger det har han da godt nok ikke tid til. HVA????? Jeg var paf! Jeg anede ikke hvad hen sagde han havde gjort ved min hest og jeg måtte ikke få det på skrift så jeg kunne forstå det i mit eget tempo.

Min hest står der ca en uge. Jeg ringe derover et par gange for at høre hvordan hun havde det. Det var altid en kamp at komme igennem (ikke optaget, den bliver bare ikke taget). Når det lykkes var der sjældent en person tilstede der vidste noget om min hest (det var bare ting som æder hun, stresser hun? ikke dyrlæge ting som sådan).

Jeg havde fået lovet at kunne snakke med en dyrlæge der var inde i hendes sag når jeg skulle hente hende. Kommer til aftalt tid. Ingen dyrlæge har tid og ingen grund til at vente er svaret!

Jeg sidder med følesen af de hellere bare ville have haft det dårlige ben i en kasse og lege med det. De var ikke interesseret i hesten eller ejer som fulgte med det ben.

Mvh. Maya c")

Askely... www.askely.net

HorseLux forhandler.

Opstaldning tilbydes.

Smuk 3års angloaraber sælges www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/271292/

0
0
Svar på denne tråd

kan desværre godt genkende det Askely.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 21:02

Jeg kører så tilgengæld fra Fyn til Hørsholm Hestepraksis, her får jeg supergod service og god behandling .

Det går lidt for meget på samlebånd efter min mening på højgård, og det går efter mit temperament alt for stærkt.

Så fremover kører jeg gerne til Hørsholm Hestepraksis med mine heste, hvis det kræver noget ud over det min alm. dyrlæge kan klare.

Mvh Louise

Dressurtanten.

Passier lenox og cliff barnsby sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Højgård
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 08:31

Tusind tak for svar, jeg har booket tid og skal over med min vallak på tirsdag.

Han har en hævelse omkring piberegionen på det ene forben, han er ikke halt og min egen dyrlæge mener at det kan være en torn eller andet som sidder derinde, så nu er det spændende om Højgård kan finde noget og få det fjernet og sidst men ikke mindst hvor meget jeg kommer til at betale for det.

Mvh. Liza :)

0
0
Svar på denne tråd

Kun ros!
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 08:59

Hej!

Jeg havde for et par måneder siden min 4 års vallak ovre på Højgård for at få fjernet mus i begge haser. Kan varmt anbefale dig at bruge Højgård, det var bare et super flot arbejde de havde lavet på min hest Jeg gav forresten lidt over 12000 kr for at have ham derovre.

Held og lykke med det hele

Mvh.

Natascha

0
0
Svar på denne tråd

Højgård...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 20:42

Jeg kan kun rose Højgård..! :-)

Min hest Dario blev opereret for tarmslyng derude, det var Michael som udførte operationen og gjorde et fantastisk stykke arbejde!

Jeg følte absolut at behandlingen af hesten og jeg var i top...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider