Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilket forsikringsselskab er bedst?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 19:43

Hvad har I af erfaringer med diverse forsikringsselskaber? Jeg skal have forsikret min 3års nu her, men jeg synes altså, at det er et værre gedemarked at finde rundt i, da der også tit er en masse huller i deres policer, som man så først opdager, når man står med en skadet hest.

Så håber på at høre om nogle af jeres erfaringer :)

Venlig hilsen Sara

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 21:37

håber det er i orden at jeg lige følger med her har nemlig også 2 heste som jeg overvejer at få forsikret (har dog aldrig før haft en forsikring) så kunne være at der her kom nogen gode forslag :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg har mine forsikret
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 06:19

i Tryg lige nu. Jeg har altid været mere end tilfreds med Tryg, og der har aldrig været problemer med udbetaling af penge til dyrlægeregningerne osv osv.

Dog er præmien lige steget til det dobbelte (fra 4000 kr for 2 heste til 8000 kr for den samme dækning....!), så jeg skifter til First Horse. Sender begæringen ind i dag, og glæder mig til at spare penge på de samme betingelser..

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 06:26

Jeg havde Kongeriget Danmark og var glade for dem. Men også de hævede deres præmie gevaldigt og jeg flyttede to heste over til First Horse.

Vi fik brug for dem for et par måneder siden, og der gik 14 dage tror jeg, så kom pengene på kontoen.

Så ingen problemer der, og så er de altså billige.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

dumdidum
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 09:33

Min hest er forsikret i Dansk Hesteforsikring og som alle de andre selskaber, hæver de også priserne. Min "kun" med 1000 kr. Han er livs- og uanvendelighedsforsikret + sygeforsikret (inkl. ansvarsforsikring).

Jeg har overvejet First Horse, men ikke hvis han skal igennem et sundhedstjek igen for det. Så kan jeg ligeså godt blive hos Dansk Hesteforsikring.

Han er også ansvarsforsikret igennem min indboforsikring. Det er jo lovpligtigt nu.

Jane

*Heldig ejer af den skøre, men smukke Milan*

Sov sødt, smukke Cherie

Sov sødt, skønne Ghandi

Sov sødt, dejlige Krumme

- i er savnet -

Alle stavefejl er helt gratis

0
0
Svar på denne tråd

First kommer først...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 12:13

http://www.firsthorse.dk/ synes jeg er dem med bedste priser/betingelser.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 14:03

hesteforsikringen varde og omegn...

- er god til heste som ikke er så meget ''værd'' pengemæssigt..

Har aldrig haft problemer med dem og er godt tilfreds

Alle fejl kommer fra menneskets side, så lad ikke dine aggressioner gå ud over forsvarsløse dyr fordi DU ikke er dygtig nok til at få dyret til at forstå!!

0
0
Svar på denne tråd

Tryg...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 21:20

Tryg er super gode og har fornuftigg priser. Ingen problemer ved udbetalinger.

Så

Vh. Anette

Trailer med chauffør udlejes... Kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

First Horse
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 21:29

Jeg har også skiftet fra Dansk Hesteforsikring til First Horse pga prisen og sygedforsikringen er bedre hos First Haorse. Har ikke haft brug for dem endnu.

0
0
Svar på denne tråd

First horse eller Dansk hestefors.
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 12:12

Jeg har netop talt med begge selskaber - i mit tilfælde er prisen 100% den samme (livsforsikring + ansvar)

Men er stadig i tvivl om hvilket selskab jeg skal vælge - for umiddelbart ser dækning helt ens ud.

Mvh. Lise D

- Nu igen med belgier -

Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider