Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en transport i Jylland?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 13:32

Er der nogen som kan anbefale et transport firma i Jylland, - gerne hvor chaufføren har forstand på at læsse ponyer der ikke er helt glade for det?

Meget gerne med nogle personlige erfaringer :-)

- Og prisklasser, så vi har en idé om hvor meget det koster.

Rollo

- Marsvinenørd

KØBES

- Disney tegnefilmen Tarzan på DVD

TELL-MANN WESTIE

- Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS MARSVIN

- Opdræt af kæledyr og skinnyer

- Salg af foder og strøelse

0
0
Svar på denne tråd

Kan varmt anbefale
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 18:31

Bo Jensen, Viborg.

http://www.helhedstraening.dk/

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Hestetransport
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 20:29

Tak Tanja, - synes dog det lyder enormt dyrt? Er ikke skide god til matematik, mener regner jeg rigtigt vil det koste os over 4.000kr, at få hentet ponyer i Sønderjylland og kørt til Horsens, det synes jeg lyder lidt vildt?

Er det normal prisen??

Rollo

- Marsvinenørd

KØBES

TELL-MANN WESTIE

ROLLOS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 20:37

Prøb at udregne en pris hos HesteExpressen - Han har før kørt min hest til en yderst fair pris.

En tur et større firma ville have 3300,- for, kørte Jens for 900,-

Han er super med hesten, min er bestemt ikke meget for at køre, men der var absolut ingen problemer og hesten kom frem hel og tør. :D

Mvh Louise.

Action Speed

Meraviglioso Hello Cavallino

(Cavallinos hjemmeside)

Cavallino søger bolig og venner til efteråret!

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

EquiTranz
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 08:28

Jeg kan varmt anbefale EquiTranz ved Trine Berg..

Hun hentede mit føl hjem fra fyn, som aldrig havde været læset eller kørt med før. Turen gik bare super, og der havde ikke været nogle problemer, den havde bare spist hø hele vejen.

Louise og Coco Chanel

0
0
Svar på denne tråd

Horsetravel
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 09:03

Kan jeg varmt anbefale www.horsetravel.dk/sider/index.html

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 09:57

Bo fra Viborg en enkelt gang og det gik rigtigt fint. Da vi flyttede skulle jeg have flyttet hele bestanden og han kom til tiden og tog det hele med stor ro og fortalte at han ofte hjalp med besværlige heste.

Nu gik mine så lige op i lastbilen selv om det var en skønsom blanding af avlshopper og plage, men den almindelige håndtering gjorde han i hvert fald fint.

Kunne godt finde på at prøve ham hvis jeg nogensnde havde en problemhest.

Ja det var dyrt men da jeg jo kunne fylde lastbilen og vi kunne nøjes med at køre en enkelt gang var det ikke så slemt pr hest.

Måske skal du høre om der er mulighed for en lejlighedstransport hvis han alligevel skal til Sønderjylland og aflevere en hest på et tidspunkt.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 10:59

Jeg kan varmt anbefale Søholms hestetransport eller horsetravel

Har selv brugt dem begge flere gange og er yderst tilfreds hver gang, også er de ikke vildt dyre:)

Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Heste expressen...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 11:10

Heste expressen har jeg også haft fornøjelsen af - han var rolig og kompetent da vi skulle læsse en meget besværlig plag.

Blev også hjemme hos mig til plagen var sikker i boksen - der var nemlig også lige noget bøvl med det.

Så til hesteexpressen.

MVh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Horsetravel
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 12:22

Jeg brugte Horsetravel til at flytte mine to heste fra Jylland til København. Den ene var rutineret og gik lige op uden hjælp, den anden var en 3 års der ikke havde kørt andet end to gange i sit liv - som plag :) Så jeg var noget spændt på hvad der ville ske. De læssede den i ro og mag og kørte den uden nogen problemer hele turen fra Esbjerg til København for ca. 1500,-

Den unge blev også kørt hjem til Århus af dem, da vi flyttede den anden vej 6 mdr senere. Det gik helt uden problemer og han er siden gået lige op hver gang han skal noget, kan læsses af en person og er tryg og rolig ved transport - det fortæller mig at de gav ham en god oplevelse og har givet mig en stor hjælp i forhold til læssetræning ;)

De er dygtige og rolige og deres transporter er altid rene og pæne. Den ene kørte i en stor lastbil (de rejste ikke sammen) der havde været afsted i mange timer, og der var rene fine spåner på bunden, masser af hø og vand i bilen - han var helt cool da han ankom og virkede faktisk lidt træt af at skulle stå af ;) Prismæssigt er de mere end fair synes jeg!

stud.BBH.basisinstruktør.2010

:)

0
0
Svar på denne tråd

hesteexpressen
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 22:42

kan jeg klart også anbefale. Vi har brugt ham nogle gange nu til de længere ture. Gav 2000 for at få hentet hoppe og fra Hillerød og til nord for aalborg. Og en anden fra Ribe til nord for aalborg for 1000. og nogle retur også. De 2 af dem var rigtig svære at læsse, men Jens var rigtig god, og meget rolig omkring det hele. Samtiditig har hestene det godt undervejs, og der er kamera osv på dem.

Virkelig stor ros til ham:-)

Flere heste sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 07:20

Tusind tak for alle de gode råd og erfaringer, - der er lidt at google! (Y)

Umiddelbart lyder Hesteexpressen supergod, og prisen han vil ta' for den rute vi evt. skal "ud på" lyder yderst fair!

Så jeg takker ! :-)

- Er noget nemmere at finde god transport når man også får folks erfaringer!

Rollo

- Marsvinenørd

KØBES

TELL-MANN WESTIE

ROLLOS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  03-05-2010 16:02

Horsetravel har jeg også brugt flere gange. De er superdygtige og flinke :)

Hest, du er i sandhed et væsen uden lige,

for du flyver uden at have vinger,

og du erobrer uden at bruge sværd.

0
0
Svar på denne tråd

hesteexpressen
Forfatter: 
Dato:  04-05-2010 17:02

får også en massse herfra super rar, god bil, fair prise, super service og hurtig respons.

Vh gitte

GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider