Jeg brugte Horsetravel til at flytte mine to heste fra Jylland til København. Den ene var rutineret og gik lige op uden hjælp, den anden var en 3 års der ikke havde kørt andet end to gange i sit liv - som plag
Så jeg var noget spændt på hvad der ville ske. De læssede den i ro og mag og kørte den uden nogen problemer hele turen fra Esbjerg til København for ca. 1500,-
Den unge blev også kørt hjem til Århus af dem, da vi flyttede den anden vej 6 mdr senere. Det gik helt uden problemer og han er siden gået lige op hver gang han skal noget, kan læsses af en person og er tryg og rolig ved transport - det fortæller mig at de gav ham en god oplevelse og har givet mig en stor hjælp i forhold til læssetræning 
De er dygtige og rolige og deres transporter er altid rene og pæne. Den ene kørte i en stor lastbil (de rejste ikke sammen) der havde været afsted i mange timer, og der var rene fine spåner på bunden, masser af hø og vand i bilen - han var helt cool da han ankom og virkede faktisk lidt træt af at skulle stå af
Prismæssigt er de mere end fair synes jeg!