Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stor ros til TIKA
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 09:59

I onsdags fik jeg en pakke fra Tika rideudstyr.. ved gennemgang af pakkens indhold, ser jeg, at de ridehandsker, som er bestilt og er betalt, ikke er med.. Jeg skriver en mail, hvor jeg fortæller, at jeg ikke har modtaget handskerne, og de svarer tilbage, at de selvfølgelig sender dem og undskylder.. I dag får jeg så handskerne og et par ekstra ridesokker.. Det er da service og kundepleje.. Der handler jeg ihvertfald igen.

;-) Bianca

0
0
Svar på denne tråd

God service
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 11:16

Dejligt med en butik, der stadig kender betydningen af ordet god kundeservice

Julie

Kranio Sakral Terapi tilbydes.

Se www.julieschwartz.dk

Er din hest Headshaker?

Vil du være med til at undersøge om KST kan hjælpe og bor du på Sjælland?

Kontakt mig og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd

Ros til Tika
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 14:08

Jamen det er sagt før, mange gange endda, men jeg siger det gerne igen:

Tika er absolut den butik, der yder den bedste kundeservice! De svarer super hurtigt på mails, og varerne fremsendes med det samme - jeg har altid modtaget mine ting allerede dagen efter bestilling.

Så har Tika hvad jeg søger - og til en god pris - så handler jeg uden tvivl dér!

Andre butikker kunne absolut lære noget af Tika!

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

Ros til Tika
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 16:10

Jeg har også super gode eraringer med Tika.. handler tit der.. De sender tit en gave med;) og super service de yder

Til tika ;)

- Charlotte (:

Svendsbjergs Halifax

Hopla's Opera

"Elsk mig når jeg mindst fortjener det, for da behøver jeg det mest "

Jeg drømmer, jeg håber og jeg tror at vi ses på den anden side.

R.I.P Far

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 16:24

Jeg har også handlet hos Tika flere gange - super service, hurtig levering og ofte en lille overraskelse sendes med i pakken.

til Tika.

De har super gode tilbud lige nu - så der vil være penge at spare på udvalgte varer.

Niecer

Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 18:15

Er også med på Tika - ros - bølgen.... Oprettede også selv en tak tråd for et par uger siden....

Dejligt med sådan en service, dejligt med smågaver, dejligt med gode priser.... Og altid behagelige at snakke med...

I like

• Snart med lånte Sampaio ved min side. En dejlig Frieser/Oldenborg blanding...
0
0
Svar på denne tråd

også mig....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 19:28

jeg købte også en par ting deriblandt 2 dressur underlag og da jeg fik dem var det ene et springunderlag og da jeg ringer der over får jeg bare beskeden.....vi sender det rigtige til dig og du kan bare beholde springunderlaget ;-) det er da service og kundepleje så det batter....handler der til hver en tid :-)

mvh. Loa

0
0
Svar på denne tråd

interessant
Forfatter: 
Dato:  25-04-2010 18:21

Meget interessant at læse ros om en net-butik, når jeg netop lige har læst en anden tråd med ris til en net-butik. Nævner ingen navne, men jeg tror godt jeg selv ved hvilken jeg vil vælge i fremtiden :-)

Kundepleje er meget vigtig, det er de rigtig gode til både i næstved rideudstyr og fryland rideudstyr i næstved, men de er vist ikke net butikker. Men jeg giver alligevel begge mine varmeste anbefalinger :-)

Hilsen Mette med Xiado

- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano :-)

www.dyrevalkyrien.dk

0
0
Svar på denne tråd

fed kundeservice
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 13:19

Ja TIKA er simpelthen bare et af de BEDST steder at net shoppe...

I aftes handlede jeg hos dem... ( Kl 19.18 ) og nu idag ( 13.00 ) har jeg lige fået en mail at mine varer blir sendt afsted i dag.. Det er godt nok HURTIG expedition...

KÆMPE ros til TIKA....

Mvh

Christina

Sælger min passier & sohn hannover dressursadel.

mellembom / str 17.

meget velholdt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider