Produkter og leverandører
|
|
| Sadel til bred-rygget hest og bred-røvet rytter |
| Forfatter:  |
tine |
| Dato:  |
08-03-2001 11:42 |
|
Hej !
Er der nogle af jer som ved noget om Frank Baines sadel mærke ? Er det godt er skidt ? Og hvad med prisniveauet ?
Jeg har en veninde som bor i England, der er de åbenbart ofte brugt.
Er der ellers andre mærker/modeller I kan anbefale ? Jeg har en stor bag og skal derfor have en 18" sadel og hesten er meget bred over ryggen og skal derfor have en som er meget vid. Det er altså ikke nemt at finde når begge ting skal passe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Sadel til bred-rygget hest og bred-røvet rytte |
Jeffrey |
08-03-2001 14:22 |
|
Kieffer Lech... den jeg har er meget bred.. da der nærmest kan ligge vand på ryggen af Thor*GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Scarface |
08-03-2001 14:28 |
|
Albion sadler er meget brede, både det ene sted og det andet.
MVH
Scarface
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Pia H. |
09-03-2001 09:11 |
|
Du skal bare være opmærksom på mht. Albion sadlerne at hvis du vil købe f.eks. en 17" sadel, så skal den være 17½" når det er en Albion de er nemlig ½" mindre i bredden i sædet en de fleste andre sadler. Dvs. så skal du nok have en 18½" sadel.
Men jeg kan bestemt anbefale dem. Har selv en super bredrygget hest som virkelig blev glad da jeg anskaffede min Albion sadel.
Pia H.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
louise |
09-03-2001 11:17 |
|
hejsa
jeg har haft samme problem som dig.. med at jeg har en bred hest og en bred røv.
jeg tog ud til min sadelmager og spørgte ham hvad jeg skulle gøre og kan anbefalede mig at købe en winsor elite i 18" den skulle være en del større end de fleste sadeler og en kan fås i mange forskellige bom str. den er hellere ikke så dyr. den koster 8500kr
m.v.h
louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
birgit dela |
19-03-2001 20:24 |
|
Hej tine!
Det glæder mig at du kikker efter sadel, for så skal vi snart til at ride sammen,det glæder jeg mig til. hilsen Birgit
jeg har desværre ikke så meget hø tilbage. vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
tine |
20-03-2001 06:06 |
|
Hej Birgit !
Jamen nu tror jeg skam at jeg har fundet sadlen. Ude hos Brugt rideudstyr i Virum. Jeg skal ud for at kikke på den i dag.
knus Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet