Jeg har en BOJ trailer med ekstra højde og bredde. Dejligt stort sadelrum samt et rum med plads til div. jakker/trenser etc.(elsker den detalje) Der er masser af plads foran til hestene, ekstra krybber og stort opbevaringsrum til hø/wrap etc. ovenpå sadelrummet. Min har 2 udluftningssystemer i taget, som gør at hestene får FRISK luft og ikke udstødningslugt ind i traileren. Jeg valgte så også at have 2 døre, hvilket jeg synes er genialt, især med de unge der skal lære at gå i trailer.
Den er dejlig lys og rummelig, selv til vores bredde DOA'er.
Jeg har kigget på utrolig mange trailere igennem tiden for at finde den der passede mig bedst. Det kan anbefales at tage rundt på stævnepladserne, hvor du kan få et godt indblik i kvaliteten på de forskellige trailere når de har kørt rundt på landevejene.
Find ud af hvad dine behov er. Min min. krav var alubund, så allerede der var der rigtig mange der blev sorteret fra. Så vægtede jeg sikkerhed, og lys/rummelig højt, endnu flere blev valgt fra. Vægten var ikke noget jeg skelnede til, da vi har en bil der må trække stort set dem alle. Men det er jo også noget man skal have med i sine overvejelser og igen kan mange selekteres fra på denne bekostning.
Jeg valgte en BOJ som jeg ABSOLUT Ikke har fortrudt. Den ligger godt på vejen, selv hvis det er en lidt urolig unghest der står bagi
og med det trådløse kamera jeg købte med, er det nemt at følge med i hvad de står og laver.
Sælgeren var utrolig reel, hvilket jeg også vægter højt. For hvor fedt er det at købe en dyr trailer, for derefter at stå med et problem og en uærlig sælger (søg gerne herinde på heste-nettet.dk for mere om den sag...). Humbauer har jeg også hørt mange gode ord om.
Held og lykke i trailerjagten.
mvh. Julie