Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

anbefal en trailer
Forfatter: 
Dato:  20-04-2010 13:23

Jeg har en DV'vallak på 1,80 i stg. og han er ikke glade for trailere i sig selv...

Men det går helt i kage for den lille basse, når han skal op i en, for han tror ikke at han kan være der. Det kan jeg sådan set godt forstå, for når han står på rampen og skal lige til at gå ind, rager han hoved jo over traileren og han kan meget let se over.

Så kan I anbefale en trailer som er godt høj? - Så jeg slipper for min søde hests usikre blik når han overvejder om jeg vil have ham til at gå ind i traileren eller om han skulle springe over i stedet...

Det skal sige at han sagtens kunne gå i trailer da han var mindre. Vi købte ham som 4 års som 168 i stg og da han blev 6 år, var han 180 i stg. (ja, han er mål begge gange! :-))

0
0
Svar på denne tråd

den eneste jeg kan li
Forfatter: 
Dato:  20-04-2010 15:00

Er en Humbaur.

Den er solid, bred og høj - og rigtig fin at kører med.

I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.

...................................

0
0
Svar på denne tråd

også humbauer
Forfatter: 
Dato:  20-04-2010 20:03

Jeg har en hest på 177 cm, han er tilmed også ret lang i det.

Jeg har en humbauer trailer, og her er der fin plads til ham, både i højden, bredden og længden.

Mvh Louise

Dressurtanten.

Passier lenox og cliff barnsby sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Humbaur
Forfatter: 
Dato:  20-04-2010 21:30

Får også min anbefaling. Jeg er super glad for min, og som andre også nævner er den stor og lys, og den ligger super godt på vejen :-)

Annette

Kvalitets avl af springheste

Forhandling af Marstall, Myoplast, Myo+ og TRM

Nu også HorseLux produkter, bla. Fiberpiller

Safemate folingsalarmer udlejes

Book allerede nu

www.stutteri-taldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

humbaur
Forfatter: 
Dato:  20-04-2010 23:30

får også min anbefaling herfra...

Har selv en Humbaur Atis og er rigtig glad for den

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 14:12

Jeg har en henra Amazone trailer - den er også pænt høj så din store hest skulle gerne kunne være i sådan en :)

0
0
Svar på denne tråd

Imperial
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 14:39

Jeg kender nogen der lige har købt en Brenderup Imperial, fordi der ikke var plads i deres variant trailer til hende.. Hun slår hovedet mod loftet i varianten. (min dreng på 169 stod også med et øre krøllet når han stod med hovedet rejst inde i min variant trailer..)

Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

Søger part i Storkøbenhavn og omegn, på stor hest

0
0
Svar på denne tråd

Humbauer også her
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 18:22

Kan kun tilslutte mig heppekoret for Humbauer!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 18:38

en Cheval. Den blev byttet fordi min nye hest ikke kunne være i den. jeg har nu en Humbaur Pegasus. Fed trailer og den ligger supergodt på vejen. Dejlig lys trailer.

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

udstyr til pige str, 128/134 se præs.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08

www.kolbaekgaard.webs.com

Nu med video af hoppe og føl.....

0
0
Svar på denne tråd

humbaur
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 19:21

Jeg er rigtig glad for min Humbaur Atis, dejlig størrelse og god plads indvendigt,selv med sadel skab i er der fin plads foran

Christine

Stald Granly fjordheste

Kieffer Suleika trense str. Cob sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Boj trailer
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 21:19

Jeg kan klart anbefale en Boj trailer. Den kan købes ekstra høj og ekstra bred . Har selv oldenborg og min veninde har en oldenborg på 182 og der er masser af plads i den selv med 2 store oldenborg.

hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd

Humbaur
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 12:56

Også Humbaur her, den er fra standard lidt brede og højere end de fleste andre, med mindre du betaler ekstra for mere pldas i de andre mærker, og så ligger den SUPER på vejen.

Hilsen Karina

Ny hjemmeside: http://stald-birch.dk/

Prima wrap sælges

Unghingst og hoppeplag tilsalg mere info, se hjemmesiden

12 HA sommerfold få ledige pladser

0
0
Svar på denne tråd

boj trailer
Forfatter: 
Dato:  23-04-2010 17:28

Jeg har en BOJ trailer med ekstra højde og bredde. Dejligt stort sadelrum samt et rum med plads til div. jakker/trenser etc.(elsker den detalje) Der er masser af plads foran til hestene, ekstra krybber og stort opbevaringsrum til hø/wrap etc. ovenpå sadelrummet. Min har 2 udluftningssystemer i taget, som gør at hestene får FRISK luft og ikke udstødningslugt ind i traileren. Jeg valgte så også at have 2 døre, hvilket jeg synes er genialt, især med de unge der skal lære at gå i trailer.

Den er dejlig lys og rummelig, selv til vores bredde DOA'er.

Jeg har kigget på utrolig mange trailere igennem tiden for at finde den der passede mig bedst. Det kan anbefales at tage rundt på stævnepladserne, hvor du kan få et godt indblik i kvaliteten på de forskellige trailere når de har kørt rundt på landevejene.

Find ud af hvad dine behov er. Min min. krav var alubund, så allerede der var der rigtig mange der blev sorteret fra. Så vægtede jeg sikkerhed, og lys/rummelig højt, endnu flere blev valgt fra. Vægten var ikke noget jeg skelnede til, da vi har en bil der må trække stort set dem alle. Men det er jo også noget man skal have med i sine overvejelser og igen kan mange selekteres fra på denne bekostning.

Jeg valgte en BOJ som jeg ABSOLUT Ikke har fortrudt. Den ligger godt på vejen, selv hvis det er en lidt urolig unghest der står bagi og med det trådløse kamera jeg købte med, er det nemt at følge med i hvad de står og laver.

Sælgeren var utrolig reel, hvilket jeg også vægter højt. For hvor fedt er det at købe en dyr trailer, for derefter at stå med et problem og en uærlig sælger (søg gerne herinde på heste-nettet.dk for mere om den sag...). Humbauer har jeg også hørt mange gode ord om.

Held og lykke i trailerjagten.

mvh. Julie

Avl af oldenborg

www.stutterilacour.dk

Marstall og Equifirst i Nordsjælland

TRM produkter, Myoplast (muskelopbyggende), olie hoofmaker etc.

SÆLGES:

DOA/DV
Helt ekstraordinær dejlig 4 års hingst efter BH Rom ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider