Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Køb af ismaskine?... erfaringer søges...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 23:33

Som den is-elsker jeg nu engang er - og med de erfaringer jeg har gjort ud i at flødeis er SLUT for mit vedkommende(bliver SÅ syg af det) - er jeg begyndt at overveje at anskaffe mig en ismaskine, så jeg selv kan fremstille youghurtis og italiensk mælkeis....

Men hvad virker??

Har læst mig frem til at den helt store forskel ligger i om det er med eller uden integreret køleelement/kompressor.

Umiddelbart lyder det smartest at få fingrene i en MED, meeeeen den er også en hel del dyrere end dem med løs køleelement eller fryseskål.

Nogen der kan anbefale det ene eller det andet?...

Lotte og Bissedyret...:-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har prøvet
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 14:26

Jeg har prøvet både med og uden kompressor. Den jeg har nu er med kompressor, og den er jeg rigtig glad for.

Prøv at søge herinde, for jeg skrev en længere smøre om maskinen dengang jeg købte den.

0
0
Svar på denne tråd

dumdiduuuum
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 22:00

Takker... har luret en maaaase isopskrifter igennem og fandt frem til din maskine - lyder interessant, den vil jeg holde øje med en god pris på...

skal det være - skal det være!... Gider ikke døje med en skål der skal i fryseren først, har man lyst til is kan man jo ikke vente 24 timer

Lotte og Bissedyret...:-)

0
0
Svar på denne tråd

Siden sidste
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 12:12

Siden sidste indlæg har jeg faktisk præsteret at skulle lave tre portioner på en aften, og det var altså rart at kunne. Skålen skulle bare lige vaskes af, så var den klar til en ny omgang.

Jeg skal bestemt have kompressor igen (Y)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider