Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Leje af lille trailer - Nordjylland
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 07:49

Hejsa

Jeg er ikke selv indehaver af en hestetrailer, men kunne godt tænke mig at leje en engang imellem til strandture, stævner, kurser mm.

Min bil kan/må trække 1300 kg - og jeg har ikke trailerkørekort. De steder jeg selv har fundet, hvor de udlejer trailere, er det store trailere med en totalvægt på 2000 kg. Og det dur jo ikke!

Nogen der ved, om der er steder i Nordjylland man kan leje en lille trailer ??

Hilsner

Tea

0
0
Svar på denne tråd

Nordjylland
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 07:54

Hvor i Nordjylland? Er ikke helt ligegyldigt om du bor i Skagen, Aalborg eller Thisted :)

0
0
Svar på denne tråd

Nordjylland er stort
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 08:09

Nej, det er jo rigtigt ... der ER dog grænser for, hvor langt jeg er villig til at køre efter den

Jeg bor i Aalborg området.

0
0
Svar på denne tråd

Trailer
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 08:55

Så har bugges trailer udlejning i Gug nogle rigtig fine trailere :)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for det
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 10:47

Tak for tippet om bugges

Jeg var lige inde og kigge deres hjemmeside. Og det er jo ikke fordi priserne er urimelige, men måske der var nogen private derude i Aalborg-området, som kunne tænke sig at leje deres lille trailer ud ?

Sidst jeg lejede trailer gav jeg 400 kr for en hel weekend - og det var en stor 2-hestes trailer (jeg havde en bil med chauffør med trailerkørekort til at trække den). Og jeg kan se at hos Bugges løber det op i 650 for en weekend.

Kender I der nogen derude, der kan/vil gøre det billigere mon ?

0
0
Svar på denne tråd

trailer
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 11:34

Bugges er ikke de billigste, men tilgengæld var den trailer vi lejede i rigtig fin stand. Det er ikke altid de er det ved fx. tankstationer. Både lys osv virkede, hvilket ellers ikke altid er en selvfølge :)

Ved der ved nogle klubber hænger opslag om, at folk lejer deres trailer ud.

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 14:20

Ja, standen på traileren betyder jo også noget ... vi skal jo helst have hesten frem i god behold!

Og så kom jeg også til at tænke på, at der kan være noget med forsikringen, hvis man bare låner/lejer af en privat. Synes at kunne huske, at der har været nogen, der er kommet fælt i klemme på den konto.

Så jeg tror da jeg prøver Bugge, næste gang jeg får brug for at transportere dyret.

Tak for tippet!

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 16:58

Ja der er noget med forsikring. Da jeg selv havde trailer, så dækkede den ikke når andre kørte med den. Derfor lejede vi aldrig ud.

Ved bugge bliver der lavet kontrakt, og man betaler depositum. De tjekker så trailer når man kommer tilbage, og kontrollere der ikke er skader.

Jeg var meget tilfreds med leje derude, og betaler hellere lidt mere for god service osv end spare de par hundrede kr :)

Ellers kan du jo evt forhøre dig i din egen klub, om hvor de plejer leje henne :)

0
0
Svar på denne tråd

prøv at tjekke
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 21:50

www.flytselv.dk de har trailer udlejning via Q8, og de har nogle LETTE 1½ hestes (500kg) så her har du mulighed for at laste en hest selv på et lille kørekort (hæ hæ altså efter bilern :) ) De er forresten super flinke med at hjælpe med at finde en nær dig hvis det "driller" selv at søge på deres side...

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 08:58

Dejligt med flere forlag

Tak for det - dem vil jeg da også lige høre ad, næste gang det bliver aktuelt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider