Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dyrlæge Marius...Videbæk?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 11:41

Hej

Min hest fik desværre kolik i mandags og jeg ringede selvfølgelig til vagtdyrlægen.

Det var en rigtig sød vagtdyrlæge og sjov på sin egen måde (trods det at stå med en syg hest ikke er sjovt).

Jeg ved kun om ham, at han er en ældre mand, hedder Marius og kom fra Videbæk egnen. Kørte i en koksgrå VW Touran. Og har et samarbejde med Vildbjerg Dyrehospital, da det var dem jeg ringede til

Nogen der kender ham?

Hesten er heldigvis frisk igen

Jane

*Heldig ejer af den skøre, men smukke Milan*

Sov sødt, smukke Cherie

Sov sødt, skønne Ghandi

Sov sødt, dejlige Krumme

- i er savnet -

...Og alle stavefejl er helt gratis

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  01-12-2010 20:25

Hejsa..

Kan se at tråden er ved at være gammel, men jeg vil da gerne svare på dit indlæg alligevel :)

Vil give dig helt ret i at han er sjov på sin egen måde, og han tager tingene helt med ro under besøgende.

Jeg bor selv i Videbæk, og boede nabo til ham igennem mange år, da jeg var mindre.

Vi har altid brugt dyrlægen i Videbæk til hunde og smådyr.

Jeg måtte engang have fat i dyrlægen i Videbæk, da min hest stod med en slem spiserørsforstoppelse, og da han kom havde han egentlig fået opfattelsen af at det var kværke, men han kunne med det samme se, at det var det ikke.

Så han åndede lettet op, og sagde "nå, var det bare det" i hans muntre tone.

Og så kørte det ellers derud af med diverse indsprøjtninger, og olie osv.

Han tog det hele så roligt, som om han gjorde det samme hver dag. Hesten stejlede og bakkede og gjorde ved.

Dagen efter ringede han personligt og spurgte til hvordan hesten havde det.

Han har også før ringet til mine svigerforældre og spurgt til deres kat (som var kørt ned) for at høre hvordan den havde det, til trods for at han ikke kendte dem, og at de kun havde været hos ham én gang.
Han er super rar og dygtig, ingen tvivl om det.

*Winnie & Falcon*

Sommergræs søges i 6920 Videbæk

KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider