|
|
| Sadelmager |
|
|
Findes der mon en sadelmager som på ingen måde er "farvet" af et mærke de er forhandler af? Vil gerne have nogle erfaringer fra jer:-)
Med venlig hilsen Zooropa - Anne: http://annemonark.blogspot.com/
** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. ** - Bono, U2
Har jeg hovedpine er det fantomsmerter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden at |
|
|
vide det helt sikkert så tvivler jeg stærkt på at du finder en der ikke anbefaler deres eget mærke. Der er jo en grund til at de forhandler det.
Køb dansk, det hjælper hele nationen. RIP: Bedstemor 27/09-28--06/11-08 Far 05/09-47--08/11-08 www.kolbaekgaard.webs.com
Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det jeg mener... |
|
|
Det jeg mener er, om der findes en sadelmager, som ikke forhandler et mærke? Og på den måde er 100% uafhængig! 
** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. ** - Bono, U2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor i landet |
|
|
Nu synes jeg måske at kunne huske at du bor i Jylland. Her på Sjælland er der Tanja Lange - hun er uddannet sadelmager og sælger som udgangspunkt ikke sadler. Hun kan vist godt hjælpe med at formidle kontakt, hvis man ønsker at købe en. Men ellers er hun uvildig. Stort set hele vores stald bruger hende, og er meget glad for hende. Men om hun kommer hele vejen til Jylland ved jeg ikke - men det er da et forsøg værd. Jeg kender desværre ingen i Jylland.
Vh Maria
Nu med et stk. barfodshest i løsdrift
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Kit Hansen sælger mig bekendt ikke selv sadler. De heste jeg og andre i stalden indtil videre har brugt hende til har hun i ikke haft en præference for bestemt mærker. Så jeg synes ikke hun er farvet af det. Men prøv at søge på det herinde - der er jo en hel del tråde om sadelmagere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger Kit |
|
|
og jow hun er begyndt at forhandle nogle sadler. Men jeg synes bestemt ikke at hun er farvet af dette. Jeg selv har fået anbefalet sadler af hende til mine heste, og ingen af dem er "hendes" mærker. Det samme har en del heste veninder. Sælger eller anbefaler hun en sadle af det mærke hun har, så er problemet der jo ikke, bare skidte faktisk passer hesten, og rytteren, og dette synes jeg altid hun rammer godt..
Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sadelmager |
|
|
Jeg mener ikke at Karsten fra det tidligere Århus rideudstyr er begyndt at køre rundt freelance i jylland/østjylland.. Altså tilknyttet forskellige foretninger, men ikk sælger et bestemt mærke.. Men er ikke 100% sikker. Det er hvad jeg har hørt. ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det gør der. |
|
|
"Min" sadelmager er uvildig. Han har samarbejdet med Kieffer i mange år - men han anbefaler ikke nødvendigvis Kieffer-sadler. Det gør han kun, hvis han mener at en sådan vil være den bedste til hesten (og til rytteren). Han køber og sælger sadler af flere forskellige mærker, og syer også sine egne. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Din" sadelmager |
|
|
Sif: Har "din" sadelmager et navn? Det gør det lidt nemmere at komme i kontakt med ham... Mht. Kit er det hende der ikke rigtig kan få det til at fungerer. Min sadel er købt gennem hende og den ligger stadig ikke optimal. Max 14 dage efter omstopning ligger den af H til igen  Så nu vil jeg have et second opinoun på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
|
|
Nogen der har et tlf nummer til hende her KIT, jeg har nemlig en hel række spørgsmål, inden jeg skal have en ud og kigge på hesten..
Ditte E. T. Poulsen **Et privat hestehold i Sindal**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Birgitte Funder |
|
|
Jeg kan varmt anbefale Birgitte Funder v hobro. Hun er dygtig og meget omhyggelig - har desværre også prøvet Brodie (din sadelmager) og skals, uden succes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skulle jeg have en |
|
|
ny ud, blev det Birgitte Funder. Jeg er dog glad og tilfreds med Kit, og føler vi snakker samme "sprog", og har fundet ud af hvad vi begge mener. Men Birgitte Funder er absolut et godt bud til en second opinium
Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birgitte Funder |
| Forfatter:  |
RikkeM |
| Dato:  |
25-03-2010 09:06 |
|
Er Birgitte Funder blevet rask ? Skal nemlig have fat i hende igen til at justere min sadel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birgitte |
| Forfatter:  |
RikkeM |
| Dato:  |
25-03-2010 11:05 |
|
Har fået fat i Birgitte Funder