Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hest & co ?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 17:17

Har i handlet der og var det ok?

www.hestogco.dk/ ProductList.aspx?categoryId=119

Momse - håndsyet og special designet læder.

0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 18:53

Hvis man går ind under produkter og rodekassen er der nogle vildt billige ting, derfor jeg blev nysgerrig om den er go nok.

0
0
Svar på denne tråd

Har handlet
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 20:04

Har handlet i selv butikken.

Stor dejlig butik, med mange læææækker ting.

Kan ikke mindes at have set noget dårligt om dem.

Jeg ville trykt handle der.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 21:12

Jamen så vil jeg shoppe løs *GG*

0
0
Svar på denne tråd

God erfaring
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 21:20

har også kun god erfaring med dem... dejlig hjælpsomme og rare mennesker så handl du trygt der og ja mange lækre ting :)

Heldig ejer af Pyrus Rævdal <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag

0
0
Svar på denne tråd

wfwkefskf
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 10:16

Jeg har prøvet deres webshop, Hest & Co. er ok, men mit indtryk er, at den virker ikke så proffesionel som andre webshops jeg har handlet i.

Du kan stole på at de sender varerne som du har bestilt, og du får det du ser på siden. Den er dog lidt spooky på den måde at de ikke skriver en mail med at ordren er placeret og en med at nu er varerne sendt (som man som regel får fra andre)

Lige pludselig en dag efter ca. 1 uge lå bukserne på min adresse - dog ikke på den jeg havde anført som leverings adresse med det er bare en detalje :=)

ALt i alt ok webshop med gode priser, men du skal ikke blive nervøs hvis du ikke får noget fra dem vedr. din bestilling.

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 11:54

Dejligt at høre at i er glade!!!

Jeg har arbejdet der de sidste 2 år - men er dog lige stoppet pga. uddannelse, og synes selv vi var super gode til at få varerne afsted samme dag som ordrerne kommer ind.. For når man har købt noget vil man jo gerne have det hurtigt.. :)

Jeg synes også selv at hjemmesiden er lidt rodet, men det er webmasteren der sidder med det der synes den skal være sådan... Send dem gerne en mail med ris/ros.. For de bedste kritikkere er jo kunderne, og det er jo dem der skal bruge den...

Kristina

Nu som reserve til unghestechampionatet i Herning 2010 med Fairly's Wilma!! ;) ;)

Bronzemedaljehoppe f. 2006 efter Solos Landtinus/Cape Town S sælges billigt, pga. krybbebidning. Mor GRDH..

0
0
Svar på denne tråd

konstruktiv kritik
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 16:33

Jeg sendte dem faktisk en mail med noget konstruktiv kritik og forslag til hvordan man kunne lave små ændringer med stor effekt :)

Men fordi hjemmesiden er lidt spooky, afholder det mig ikke fra at handle der igen - jeg ved jo at jeg får det jeg bestiller

0
0
Svar på denne tråd

God erfaring...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 17:26

de er bare uhyre længe om at besvare mails. Jeg skulle bestille et ret dyrt bid som de havde på lager - skrev for at sikre mig det kunne returneres mc. men valgte så i mellemtiden at bestille det andet steds da der var gået over en uge fra jeg skrev til jeg fik svar..

Men jeg synes det virker til at være en fin netbutik men stort sortiment og meget på lager. F.eks. HS bid 3-delt str. 16 cm som ingen andre har på lager nogensteder!

Mvh. Lise D

- Nu igen med belgier -

Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider