Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en lædergjord :)
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 23:39

Så spørg jeg sku igen. Hold da op, sådan er det at være syg, det så kedeligt - når man lige kan holde ud indimellem at sidde her lidt :(

Nå, men jeg skal jo have en springsadel til Cashew som jeg kan købe d 1 April. Jeg har allerede købt stigeremme og bøjler til sadlen. Men hvad med en gjord ?

Jeg har en Horze anatomisk banan- lædergjord som jeg er SUPER glad for til ham da han har haft et lille problem med sadlen smuttet frem da han var sommerfed ;) Men jeg stadig glad for gjorden og den lægger perfekt på ham.

Jeg skal bruge en lædergjord til spring, men hvilken? Jeg ikke interesseret i springgjorde m. plade på, da dette ikke er nødvendigt. Så højt springer vi ikke ;).

Hvilken en kan i anbefale som fordeler trykket og som bliver liggende hvor den bliver spændt.

Den må ikke være med elastik

? Kan i hjælpe mig.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere ikke behøver dem.. "

SØGER Sommer Magnus springsadel 16'5, medium/bred bom. Skal ku prøves..

0
0
Svar på denne tråd

Kentaur
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 08:51

Jeg har en kentaur læder gjord som anatomisk korrekt den er virkelig lækker og nem at holde. Ser stadigvæk ud som ny. Ligger også perfekt på min tidligere hest som altid havde problem med at sadlen røg frem.

0
0
Svar på denne tråd

Kentaur
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 08:52

Jeg har en kentaur læder gjord som anatomisk korrekt den er virkelig lækker og nem at holde. Ser stadigvæk ud som ny. Ligger også perfekt på min tidligere hest som altid havde problem med at sadlen røg frem.

0
0
Svar på denne tråd

Bates....
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 19:01

Hvad med de "nye" fra Bates?

Jeg har godt nok kun Wintec modellerne, men er meget begejstret.

Gjorden er ret bred på midten, hvilket fordeler trykket.

Der er godt nok eleastik i midten, men denne fungerer netop så du kun får fordelen af, at den kan give sig lidt og du er ikke i risiko for at overspænde gjorden som jo kan være faren med alm. elastikgjorde.

Med venlig hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Den...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 22:15

bedste gjord man kan købe er simpelthen Eric Le Tixerant men de er absolut ikke billige

Har den både i spring og dressurudgaven :-)

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Spalding
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 08:47

kan anbefales den er super

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Nu mor til smukkke Smilla 09.04.09
Kommision/Hingste/Træning/Dommer
www.nordhus.dk

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 22:51

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

meget modgang - men stadig meget gå på mod!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider