Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Springundervisning i københavnsomådet.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 12:22

Hej alle.

Er der en der kan komme med en anbefaling af en springtræner, hvor det er muligt at køre hen, afstanden er næsten underordnet, da jeg er villig til at køre langt for den rette, men hesten står ved vestskoven hvis det hjælper.

Jeg søger en der kan lære en at RIDE banen rundt, ikke bare jage hesten rundt og virkelig kan lære fra sig, så rytteren rykker sig i den rigtige retning.

Jeg søger helst en om onsdagen, da det passer bedst ind i skemaet.

Håber på nogle gode anbefalinger!

Hilsen Mig :)

Jeg behøver ingen signatur

0
0
Svar på denne tråd

Springning
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 13:25

Der er masser af steder i nærheden, men hvis det skal være onsdag skal det nok være i Hvidovre-Avedøre eller Karlslunde.

Jeg hører til på Vestegnens Rideklub, vi har Michael Lyngsø som springunderviser, men det er om tirsdagen.

Hvis du vil vide mere om hvordan der virker hos os, eller vil komme og være med, så bare sig til! (skriv eller ring til mig)

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

Springundervisning
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 21:19

Vi har en super springunderviser på Albertslund rideklub, som hedder Rene Hansen. Super sød fyr og meget engageret i sin undervisning. Han underviser på alle niveauer og bruger meget tid på hver enkel rytter.Han er selv military-rytter og lægger meget vægt på tillid mellem hest og rytter, og man får altid noget brugbart med hjem.Man rider enten eneundervisning eller på små hold af 2-3 ryttere på samme niveau. Han underviser pt fredag fra kl 17, men så snart udendørssæsonen går igang, får vi en ny dag.

Og så koster undervisningen ikke en bondegård. Du er velkommen til at sende en pb, hvis du er interesseret eller vil ud og kigge på en dag.

Rytterne hos ham rider alt fra baby-spring til MB niveau.

Mvh Celine

Lækker Frank Baines sadel sælges. Se min præsentation !

0
0
Svar på denne tråd

afstanden
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 08:08

Når afstanden ikke er en hindring er hele sjælland da en mulighed

Så jeg tror mere du skal nævne hvem du kan lide så kan vi andre fortælle dig hvor de underviser.

der kan jo nævnes et hav af undervisere på sjælland som pt ikke er nævnt i denne tråd:

Tom Gulaker

Kim Kjærgård

Jes Madsen

Hotho

Sigurd

Hans H

Daniel Cassøe

Dresler

Nanna Ellefsen

M Weisbjerg

Martin Poulsen

CJ Krabbe

Osv.

Karina

springkursus

Daniel Cassøe gæster Hedehusgården i D1 d 20+21 marts.

Stadig ledige pladser.

pris 550 for 2 dages undervisning.

Skriv PB for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider