Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

opstaldning til shetlænder(Århus)
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 10:35

Da jeg flytter til DK til sept 2010, kunne det være rart at få nogle ideer til opstaldning af shetlænder ved Århus. Ved endnu ikki præcis hvor jeg får job, men søger Odense og Århus,hvis jeg får job i Odense ved jeg allerede hvor jeg gerne vil have ham opstaldet, men hvis det bliver Århus har jeg ingen anelse??

Lakrids er en shetlænder på ca 101 cm, han er noget fræk, men det arbejder vi på. Han bliver 6 år til sommer. Han er tilredet, derfor ville et sted med bane og evt turmuligheder være lækkert....dog rider jeg ham ikke selv, men planen er at finde en lille størrelse der kan ride ham. Planen er også at få ham tilkørt i den nærmeste fremtid. Han er vant til at gå sammen med islændere, og dem tumler han meget godt.

Stedet skal enten være løsdrift eller boks, det er faktisk ligemeget, det er dog vigtigt at han kan komme på fold hver dag, gerne mange timer. Ud- og indlukkning skal være med i prisen. Som sagt gerne ridebane.

Er det svært at finde et sted hvor de tager shetlændere ind? tænker på at hegn skal jo være lidt lavere end normalt. Må meget gerne være et sted med andre shetlændere...gerne stuteri...men ikke et krav. Eller sammen med islændere, da jeg selv har 3 af dem, men de bliver på Færøerne..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-03-2010 14:20

Prøv at kontakte Maibrit Pedersen herinde fra.

Hun ejer en lille stald lige uden for Trige, Århus.

Sidst jeg var der havde de en lille ponyboks som stod tom og der er 2 tråde i hegnet.

Der er 5 yderligere bokse, gode tur muligheder og en ridebane på den anden side af vejen.

Hestene går på døgnfold om sommeren og er ude alle døgnets lyse timer i vinterperioden.

Dejligt hestested og Maibrit er rigtig sød.

Sagde Marie som går ind for at dyreplageri skal straffes hårdere!

Og mener ALLE ryttere burde bruge hjelm og sikkerhedsvest.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider