Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kiropraktik på fyn
Forfatter: 
Dato:  05-03-2010 22:34

Jeg søger erfaringer med kiropraktikere/osteopater eller lign. der kører ud til private på fyn,del gerne ud af dine erfaringer med de mindre kendte.

Jeg har tidligere været meget tilfreds med Rikke Andersen, desværre kører hun jo ikke fyn længere.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  06-03-2010 08:45

tove due hun bor da på fyn

Hilsner Henriette

DVÆG PINSCHER HVALPE SÆLGES 3800

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

Bedækning tilbydes

ved
Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008

1500,- pluds papir og opstaldning

0
0
Svar på denne tråd

Brian...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2010 18:44

Brian mossin har lige startet sin egen klinik op i ferritslev. Ham ville jeg til en hver tid vælge til kiro

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 07:51

Jeg tror ikke på at du kan finde en god kiropraktor, som kører ud til folk. De gode har så mange kunder, at de vist ikke har tid til selv at flække rundt efter kunderne Jeg kan også anbefale Tove Due, hun kurrerede min pony for halthed efter at dyrlægerne, ink. en kiropraktor-uddannet dyrlæge, havde opgivet ham. Der er mange som mener at hun er "dårlig" fordi hun behandler mange af hestene for det samme. I min verden er det nu meget logisk at mange heste kommer til at have de samme problemer, hvis de bliver redet efter de samme principper.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd

Linda Thomsen...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 13:28

...er god og kører ud til private.. Hun er også dyrlæge (Dyrlægegården Kauslunde)

Jeg har ihvertfald været tilfreds de gange jeg har haft hende ude..

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 15:49

Kan anbefale Linda Thomsen, som også er dyrlæge, hun kører ud til private kunder:

(hun er med stor tilfredshed meget brugt i vores stald)

Link:

http://www.dsvk.dk/page.asp?id=93

0
0
Svar på denne tråd

Brian Mossin
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 08:33

Brian Mossin får også rigtig gode anbefalinger herfra. Han er super sympatisk og rigtig god til at forklare hvad det er han gør.

Og så er det ikke Ferritslev han "holder" til, nu han er startet for sig selv - men Refsvindinge/Ørbæk :-)

Men hvis du skulle have mulighed for at køre ud, så skulle Le Tøbøl (mener det er det hun hedder) fra Ringe være rigtig god. Kender flere som har brugt hende, og har været glade for det.

Ville selv gerne hen til hende, men da ponyen stadig er rimelig angst hvad angår trailer, ja så bliver det Brian som tjekker ham igennem, når behovet er der :-)

Mvh. Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Back in Balance
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 22:09

Jeg har også haft Linda Thomsen på besøg og kan desværre ikke anbefale hende.

Hun opgav min hest efter to behandlinger og mente at han kun ville kunne bruges som turhest.

Men jeg kunne ikke bare opgive ham og efter at have haft besøg af Lena Jacobsen fra Gjern, er han nu klar til genoptræning og hun føler sig overbevist om at han sagtens kan komme sig og blive en god dressurhest igen.

Linda fandt slet ikke frem til hans primære problem og derfor virkede hendes behandling ingenting.

Det skal lige siges at hun også i egenskab af dyrlæge har fejldiagnosticeret min gamle hest og beordrede mig til at ride på smertestillende selvom hesten var forfangen. Det kan godt være at jeg bare har været uheldig, men jeg har ingen tillid til hende mere...

Jeg vil helt klart anbefale Lene Jacobsen. Hun er fysioterapeut og har virkelig udført mirakler på min hyp.

Du kan læse mere om hende her: www.back-in-balance.dk

Mvh. Kristina

0
0
Svar på denne tråd

brian Mossin
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 10:51

Får helt klart min anbefaling både ved kiopraktik og øvrig behandling. Med hans baggrund som dyrlæge syns jeg også han på den måde kan give en anderledes helhedsvurdering.

Han kommer altid til aftalt tid, giver sig god tid og er rigtig sød ved hest og ejer, hvad jeg har oplevet og hørt fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

kan helt
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 11:53

Kan helt klart anbefale Le Tøbøll ved Ringe..

Hun er super dygtig og rigtig behagelig..

De store steder bruger hende også, bla blue hors, hun kører desværre ikke ud, da hun har meget travlt..

Både på klinikken for mennesker,men også for dyrerne..

En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider