|
|
| Dennis Holst |
|
|
Hejsa,
Håber ikke jeg har postet indlægget forkert  , men jeg søger telefonnummeret til berideren Dennis Holst?
På forhånd tak,
Lillemyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt hjælp |
|
|
Dennis Holst Nielsen
Torslunde 24
4520 Svinninge
Tlf: 86 34 43 97
Mobil: 21 66 46 11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ved ikke |
|
|
det præcise beløb men omkring 6000,- pr. mdr.
Med venlig hilsen Bettina
Albion dressursadel, model Style sælges. 17.5" og med medium bom (bom MM). Se billeder på min præsenstation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| venteliste |
|
|
og han er en meget eftertragtet herre både mht tilridning/ridning og undervisning.... har ofte laaang venteliste.
men er simpelthen yderst sympatisk, absolut også en jeg har i tankerne til at tilride min unghest om et år.
jeg har et par veninder der rider dressurundervisning hos ham........og jeg kan kun sige positivt om det han siger som underviser.
karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennis Holst |
|
|
Jeg kender også en del som rider hos ham, og de er rigtig glade for det. Jeg har redet stævner sammen med Dennis før han kom i beriderlære, og han var allerede på det tidspunkt en meget dygtig rytter, og meget behagelig. Har faktisk fulgt ham fra han startede på ponyer.....
Nå det var ikke det du spurgte om. *ss*
Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak... |
|
|
For hjælpen...
Fik fat i Dennis Holst igår, og ja - han har en (lang) venteliste, men skulle være værd at vente på...
Lillemyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dennis Holst |
|
|
Ja eller også er han ikke, vær at vente på. Kender da flere der er blevet klogere, ikke mindst P.G.A. hans nye kæreste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh....? |
|
|
Og hvad har hans kæreste at gøre med hans måde at håndtere/ride hesten på??
Lillemyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kia... |
|
|
rider da også pænt i mine øjne, de gange jeg har dømt hende til stævner, men som person skal jeg ikke udtale mig.......
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kia.... |
|
|
Hun er så modbydelig over for de piger han underviser. Og det er ikke få hun efterhånden har jaget væk, der fra.
Så der skal nok snart blive plads hos ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skam dig !!! |
| Forfatter:  |
Anne Kollberg |
| Dato:  |
04-01-2005 13:18 |
|
Undskyld, hvad i alverden får en voksen kvinde på 42 år og ovenikøbet mor til 3 børn til at komme med usande ondskabsfuldheder overfor i særdeleshed Kia Barington, som Dennis Holst Nielsens forlovede hedder?
Er det det du lærer dine børn - at sprede ondsindet sladder uden hold i virkeligheden ? Skam dig.
Vi kommer der næsten dagligt og får nu undervisning af Kia Barington, som er en meget professionel rytter, en dygtig underviser, en pige med ben i næsen og ufatteligt dygtigt til at få sine ryttere til at føle sig godt tilpas og gøre markante fremskridt, dertil har hun mange unge heste i træning og hendes resultater ved DSA mellemrunden og finalerne taler deres eget sprog.
Jeg mindes ikke, at have mødt dig der - kender du Kia personligt?
Kan det tænkes at du løber med sladder - ondsindet sladder, forårsaget af et par kærlighedssyge piger, der tidligere har redet på Ridesportscentret og som er direkte misundelige på Kia Barington?
Som voksen kvinde burde du være i stand til at skelne skidt og kanel.
Downtown Snertinge er jo ikke en stor by og der sladres meget - og vi er da mange der har hørt sladderen, som er både usand og helt ude i hampen. Vi er også mange der både har set og følt irretation over et par kærlighedssyge pigers opførsel på Ridesportcentret i Svinninge. Efter de er holdt op er den gode stemning og det professionelle miljø helt i top. Et sted folk kommer for at dygtiggøre sig og ikke for at skabe splid:
Som en afsluttende bemærkning kan jeg oplyse dig om, at vi mange der har noteret os at berider Holst ser lykkeligere ud end nogensinde, der er ingen tvivl om, at dette skyldes Kia og det liv de nu bygger op sammen. Vi er rigtigt glade på deres vegne.
Der er venteliste på Ridesportscentret og det er der, fordi professionalismen og kvaliteten er i top, dertil får man en venlig og varm modtagelse uanset om man ejer en hyggehest eller en GP hest. Stedet stinker simpelthen af kvalitet og det skyldes den professionelle måde som Kia & Dennis driver stedet på.
Du må kunne bruge din tid på andet og vigtigere end at løbe med ondsindet og løgnagtig sladder som er baseret på misundelse og jalousi hos tidligere ryttere.
Med venlig hilsen
Anne Kollberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne Kollberg |
|
|
Hej dejlige Anne!
Det var skam hyggeligt at støde på dig her. Mange tak for en super tur til Aalborg i efteråret 2004! Det var en udsøgt fornøjelse at møde dig.
Kører i stadig til Slagelse eller kun til Dennis nu? Kender ikke rigtig noget til Kia, er hun springrytter?
Hilsen
Dorthe - (din bagsæde-vejguide/underholder/fortæller Aalborg tur/retur).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ... |
|
|
da godt at man har HN så man kan få nogle in-puts.
Min smukke unghest Vivaldi skal nu i ridning 2 mdr hos Dennis. Det bliver i marts og april hvor jeg får mega travlt på mit nye job.
Hvis det fungerer er det min plan at sende ham afsted 2 gange årligt - men så bare en enkelt måned hver gang.
Det koster 5.500 inkl. moms.
Kh MetteH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke fortyde |
|
|
Mette det vil du ikke fortryde, Dennis lægger meget grundrining i dyret.
men så skal den da flyttes en del hvis planen stadig er KAR pr 0101.......
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennis... |
Idenion |
08-01-2005 23:26 |
|
Er en af de eneste proff. ryttere jeg nogensinde har set ride live hvor jeg ingen utilfredshed har kunnet konstatere med behandling af hesten både i hans egen ridning og som underviser.
Dygtigere rytter skal man efter min mening lede længe efter og jeg glæder mig sindssygt til den dag jeg kan få undervisning hos ham. (når jeg får trailerkort vel at mærke).
Jeg må så tilstå jeg også har hørt nogle dumme rygter om hende hans nye kæreste fra en bekendt der kender Dennis (noget med en ikke så god opførsel til et stævne).
-men igen en fjer kan nemt blive til 5 høns så jeg vil ikke udtale mig yderligere.Jeg håber bare de er glade for hinanden
Desuden kan jeg heller ikke se hvad hans private forhold har med hans kvaliteter som rytter at gøre 
Monica & Moonlight Dansk varmblod - heste der vil til ryttere der kan Stifter af SAK (Snobbe-aspiranternes klub)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karinae |
|
|
Vivaldi er flyttet til KAR og han er faldet rigtig godt til.
Aftalen med Dennis er nu april og maj - hvor han så -hvis alt går efter planen skal ride ham for mig til 5 års klasserne. O
Om han flyttes meget er der jo ikke noget at gøre ved når man gerne vil have mere ridning i ham. Han er heldigvis nem på det område.
Kh MetteH - der nok skal holde jer opdateret med ridningen hos Dennis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennis Holst |
|
|
Jeg vil starte med at give Anne Kollberg 100% ret i hendes udtalelser vedr. Kia, og folks evt. problem med hende!!!
Jeg har kendt Dennis i snart 20 år, vi var evige konkurrenter på springbanerne rundt om i landet som børn/unge!! Vi var enddog meget gode venner, skrev breve til hinanden stort set hver uge, og var igennem en årrække ungdomskærester"...
Både Dennis og jeg er blevet en del ældre, er kommet langt videre med vores ridning( han LAAAAANGT længere end jeg) og den dag idag kører jeg til Svinninge fra Næstved en gang om ugen for at få undervisning af ham, simpelthen fordi han er den absolut bedste og den eneste jeg efterhånden har tillid til, når det kommer til mine heste.
Da jeg skulle møde Kia første gang, var jeg en smule bekymret for hvad hun var for en "forkælet ridetøs med et godt udseende"... men mine "bekymringer" røg hurtigt til jorden, for det viste sig hurtigt at Kia udover at være en køn pige med ben i næsen, også er en kanondygtig rytter med et meget venligt sind. Hun er den første til at smile og hilse når man kommer ind på deres sted i Svinninge, og dette er på på trods af, at hun sikkert godt kender til Dennis og min "fortid"...
Så jeg synes alt i alt, at det er urimelige beskidte beskyldninger der er smidt ud i dette forum om hende, jeg føler mig helt sikker på, at hvis hun var jaloux og skindsyg som beskrevet tidligere, så ville jeg have oplevet dette.
Så tøser, accepter at Dennis og Kia har det godt sammen og har et proffesionelt-drevet hestesportscenter og det kan vi alle nyde rigtig godt af...
MVH Heidi Aasted Stage
Gunnihus Jente IIGunnihus Jente II
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jente.... |
Caddie |
21-01-2005 21:22 |
|
Hvordan ser en "forkælet ridetøs med et godt udseende" ud???  Syntes det er et meget "sødt"/sjovt udtryk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man vil se Dennis og Kia |
|
|
sammen, så kig i ridesportens "Billedblad/Se og Hør" = Ridehesten. Der er de afbilledet under DV distriktsnyt, hvor Dennis frier til Kia
Dennis er et utroligt behageligt menneske og en dygtig rytter. Han var i sin tid beriderelev hos os i SIV. Min ældste datter købte sin dejlige hest Beluga af Dennis i januar 2004.
De bedste hilsner, Lotte K. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kia... |
|
|
Nu kender jeg Kia fra de forskellige militarystævner, og hun er virkelig sød. Hun er altid glad, og jeg har svært ved at forstille mig, at hun skulle skræmme nogen væk....
Og så rider hun ret godt. Alle de heste jeg har set hende på har været meget velredet.
SÅ lad være med at lytte til Daffes negative kommentare.
Med venlig hilsen Natasja *** "Military Ridningens Formel 1" *** |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov..... |
|
|
glemte lige at spørge om de har en hjemmeside???
Med venlig hilsen Natasja *** "Military Ridningens Formel 1" *** |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallo... |
Sara (Pachino) |
16-02-2005 23:43 |
|
Det var faktisk en pokkers interessant tråd, den har lidt af hvert, det er næsten bedre end at sidde og glo i Se&hør 
Mvh.Sara P* Du skal ikke kaste med pindsvin, hvis du selv sidder i en gummibåd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejza.... |
|
|
har haft min hest opstaldet ude hos dennis, og har kun oplevet det gode hos ham...
men jeg vil ikke give anne ret i det hun siger...
da jeg mødte kia første gang var hun også utrolig sød... men hun viste sig senere at være uforskammet...
jeg ved godt at min hest ikke er nem, og det sagde dennis også... kia skulle så lære ham at springe, men opgav ham efter 2-3 gange...
jeg sagde han ikke havde prøvet det før, men blev allerede første gang sat igen med at springe ca. 60 cm... ved godt det nok ikke er det store for en hest, men når jeg ikke vidste om han havde prøvet det før... han klarede det nu rigtig fint... og kia roste helt vildt... anden gang gik han fuldstændig amok... jeg spurgte kia om hun ikke ville prøve at sætte sig op, for jeg havde ikke selv kræfterne til at irette sætte ham, det gjorde hun så... men da han nægtede at adlyde, endte det hele med at hun hoppede af og begyndte så at sige de mest forfærdelige ting om ham... jeg var 14 år på det tidspunkt, og fitou er mit et og alt, jeg brugte timer på at sadle op... jeg mener hvis hun synes hesten er så dårlig, kan hun jo sige det til min mor i stedet for at havle ned over mig med at han aldrig vil blive til noget, og alt muligt andet...
jeg ville ikke have undervisning af hende mere, og hvis dennis selv skulle ride ham, så blev jeg tosset hvis jeg fik at vide at kia havde været oppe på ham...
ville bare give min mening, jeg synes rigtig godt om dennis... og jeg har aldrig hørt noget dårligt om ham... men vil dog mene at hvis man sender sin hest i ridning derude, så skal man være sikker på det er dennis og ikke kia der rider den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sladder... |
CathrineO |
18-02-2005 12:15 |
|
Typisk inden for ridesporten med alt det sladder.
For det første har det slet ikke noget med det oprindelige spørgsmål i dette indlæg at gøre, for det andet burde den person som startede alt dette sladder, tænke sig godt om. Det er meget dumt at kaste med sten, når man selv bor i et glashus!
Det var måske en ide at drage sine egne erfaringer før man lytter til andres.
Cathrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm..... |
|
|
Der er ALTID forskellige opfattelser af folk! Jeg kender hverken Dennis eller den omtalte Kia, men jeg kender problemet.
Michelle: Jeg forstår godt at du blev gal på hende Kia, hvis hun har "svinet" din hest til. Det er aldrig sjovt. Sådanne holdninger mener jeg personligt at man bør holde for sig selv. Det er ikke særligt passende at komme med sådanne, og speceilt ikke foran et barn! Det ville nok give mig en MEGET forkert opfattelse af den pågældende person som et voksent menneske med situations fornemmelse.
Det korte af det lange er at nogen mennesker kommer man godt ud af det med, og andre ikke! Sådan er det bare. Og såfremt at Kia er en kost, så burde det jo ikke påvirke Dennises kunnen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|