|
|
| Dækken str. 175 |
| Forfatter:  |
Sjakobsen |
| Dato:  |
27-02-2010 15:16 |
|
Hejsa I et desperat forsøg på at finde nye dækner til min hyp, der ikke koster eb formue ville jeg hører om der er nogle der har et godt tip til en hjemmeside eller butik hvor man kan købe dækner i str. 175? På forhånd mange tak
En god dag starter i stalden....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ved jeg ikke |
|
|
men det var dog en gigantisk hest du har dig Det lyder da helt vildt. Min gamle parthest var 166 og brugte str. 145, så jeg synes da at str. 175 lyder enormt. viser du ikke et billede af vidunderet? 
Mvh Kitt 
med den smukke ~*~Victoria af Birkely~*~
Fremmed kan dig lære, dig selv skal du være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv denne |
|
|
Mvh Kitt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan.. |
|
|
desværre ikke hjælpe - men hold da op, hvor stor er hesten??  En af vores tidligere opstaldere havde en vallak på 1.80, og den brugte 1.55 og en enkelt gang 1.65, alt efter hvilken model dækken det var... Det må da være et hus du har 
Mvh Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
aner det ikk, men jeg vil også gerne se billeder af giga hesten 
MVH Pernille
*Skovbakkens Avalon*
R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!
Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år. -Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dækken. |
|
|
Desværre er der meget få der laver dækkener i str 175. Jeg har også en hest der skal skrues ned i en str. 165, Montar laver dækkener i str. 175, men dem kan min hest ikke passe, de er for små, så det kommer mere an på mærket af dækkenet dem str. Er det fordi din hest er bred eller lang? Hvis det er fordi den er smal og lang, vil den muligvis godt kunne bruge montar dækken, men hvis det er fordi den er bred (som min, som også har kraftig hals) så er min erfaring at Rambo, Weather beeta og Horseguard er de bedste. Her er et link til montar www.montar.dk/images/ montar.dk_2008.pdf
Louise - med Meister drengen!
ღ ღ Chess - For evigt elsket og savnet ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horseware |
|
|
Jeg mener horseware lave nogle af deres modeller i 170 og syntes jeg har hørt et enkelt 175. Check heller med horsewares egen hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hest er 185 cm. |
|
|
og ja hvis i kender nogle der laver dækkener i str. 175 cm, så sig endelig til... min bruger pt. 165 cm, og de er simpelthen bare for små og de skraver ham. undertrøjer er også en by i rusland... de er også for små.. piv...  og her i ført hans mini dækken i str. 165, og her er han endda kun 3,5 år og knap så bred og var endda "kun" 183 cm høj dengang. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusinde tak |
| Forfatter:  |
Sjakobsen |
| Dato:  |
01-03-2010 12:53 |
|
Hej Alle Mange tak for jeres hjælp, jeg vil prøve at kigge jeres forslag, han er også stor, han måler 1.84 også er han ekstrem lang, jeg ser lige om jeg ikke kan få taget et billede af ham, så skal jeg nok få lagt det ind  Igen tak for hjælpen
En god dag starter i stalden....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rambo. |
|
|
Jeg har købt en Rambo XL i 170 - det er da forsøget værd. Men det er godt nok ikke billigt! Mener helt bestemt at de laver i 175 også. XL'en er så designet til brede heste - ved ikke om deres alm. dækner fås så store, men prøv at spørge fx. AT horsecare.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| store dækner |
|
|
Hej Har selv engang i tidernes morgen haft samme problem. Jeg fik rideudstyrsbutikken Hoffmann i Odense til at bestille et Fal Pro. OK det er et dyrt dækken, men da det var 5 år gammelt lignede det stadig et nyt (alså nyvasket). Jeg har en engelsk hjemmeside, hvor du roligt kan bestille. Vi gjorde det sidste år. Vi måtte dog ringe der til, da de ikke kunne tage vores betalingskort. De er supersøde, at snakke med, og ingen problemer med betalingskort, når du snakker med dem. De har nogle gange udsalg, så hold øje med dette. www.equestrianclearance.com/ reffond_catalogue/ fal_warrior_turnout_rug/index.html Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spelmann ♥Herscher og Essiϖ |
|
|
det var dog en gigantisk hest du har dig især når man ser ridebilledet på hans profil men hvor er han dog fin.
Mvh Kitt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| montar |
|
|
 Montar zebra dækkenet der er lavet en lille smule af dem i str 175. Men de er ikke så brede foran, så hvis hesten har meget bred bringe er de ikke gode nok. Dog kan man jo sætte et stykke foran eller forlænge stropperne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Store dækkener |
|
|
Hej Jeg har 2 stks giga store heste og begge bruger jeg Wheaterbeeta dækkener til. De er nemlig store i str. De er begge 183 cm høje og den ene er af den brede slags han kan sagtens være i en str. 165. Den anden hyp er også omkring 183 cm men han bruger kun str. 155. Held og lykke med din dækken jagt:-) Hilsen Rikke
Den lykkelige ejer af: Royal Rossi Klosterhedens Rubicon Kastaniegårdens Athina OG nu også Rebell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hest 188cm +? |
|
|
Prøv jopo rideudstyr de har str. 175, og det er også billigt : ) Jeg har et master i str. 170cm , og det sidder alt for stramt til min hest, han måler 196cm i længden. Mener også bucas kan bestilles hjem i str. 175cm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stald direkte |
|
|
har jeg haft kontakt med vedr. insektdækkener i sommers. Alle var dog for små( hoppe ca 180 og LANG OG BRED). Men har du mulighed for at køre dertil, så er de rigtig søde til at tage alt det tilbage som du tager med for at prøve på hesten. Jeg fik rigtig god service men desværre intet dækken. Montar kan lige gå til min hest i 175. Det er købt i Horse Point. Wheaterbeeta er et godt mærke til min hest, det ligger godt på en stor hest. Tror det hedder Landa?? Amigo overgangsdækken har jeg også haft succes med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|