|
|
| Ridning af unghest - jylland |
|
|
Da jeg står og mangler ridning af min 4 års hoppe fra maj og minimum til og med august, vil jeg høre om erfaringer og forslag til hvem det kunne være. Jeg kan ikke selv ride den, da jeg selv har termin i maj. Den er som sagt 4 år, 173 dv. Den har gået sadelkåring med godt resultat, så den er således redet til. Den har så haft fri indtil nu og skal sættes igang igen til maj. Den skal gå 4 års championat i august. Den er meget letridelig. Det jeg søger er en proffessionel rytter (hesten er en dressurhest). Vedkommende skal helst være i jylland. Skriv gerne forslag - gerne med erfaringer og pris. (Hvis denne kendes)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilridning |
| Forfatter:  |
Annikka ♥heaven♥ |
| Dato:  |
19-02-2010 21:31 |
|
Du kan da prøve Søren Hedegaard i Klarup. Ud over han har et super godt rygte, så har jeg selv haft er hest i tilridning hos ham og det er jeg MEGET tilfreds med. Hun stod hos ham i 2 mdr. og hun blev behandlet rigtig godt. Søren er meget god ved hestene og derudover er han også meget sympatisk. Held og lykke med at finde et godt sted  Vh. Annikka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annikka |
|
|
Tak for svar. Men er han ikke mest springrytter? Er der slet ikke andre der har nogle erfaringer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ser |
|
|
jeg kigger lige med i din tråd da jeg selv leder efter en dygtig rytter(mod betaling) som vil stå for videreuddannelsen af min hestden er opstaldet i skive og kan max flyttes 60 km væk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anbefaling.. |
|
|
Nu er jylland jo et ret stort område, men kan da fortælle hvem jeg har gode erfaringer med. Christine Stahl, som holder til i Ikast Rideklub og Peter Rahbek som holder til i Vejle Rideklub.
Thrine *** 2 super lækre DV dressurføl sælges! * Ærespræmie-hoppeføl efter Swarovski * hingsteføl efter Don Schufro
Passier GG Ekstra 17½" dressursadel sælges - helt ny! ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 stk.. |
|
|
Jeg kan anbefale crirstine Lange, der nu rider i Hodsager, ved Aulum. Super dygtig og gør det hele på hestens premisser. Mener det koster omkring 4200 incl opstaldning mm. Og ellers kan jeg også varm anbefale Cristine Stalh, fra Iksat, som også er nævn. Der er hestene desværre bare ikke ude så meget. Men det er jo en smags sag
MVH Tina Læssetov sælges. Har du problemer med at læsse din hest er dette svaret. Uden tvang. Gir gerne demo i nærheden. Pris 330 kr Udarbejdelse af ansøgning til hektar-støtte tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søren Hedegaard |
Annikka ♥heaven♥ |
21-02-2010 16:59 |
|
Hej Gitte. Spring er også super dygtig til. Han har redet hos Thomas Larsen og det er vel en god ballast at have med i dressuren  Vh. Annikka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart.. |
|
|
Jeg kan varmt anbefale Simone Hoppe, se mere på www.simonehoppe.dk
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk
Sælges; 1-års vallak efter Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 4-års velgående hoppe efter Londonderry/Bernstein (i proffesionel ridning)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridning |
|
|
Jeg har gode erfaringer med Peter Rahbek i Vejle, men ellers så er der Ole Hummelshøj i Ringkøbing, hvor jeg pt. står opstaldet og får undervisning.
Back on Track staldgamacher str. full til forben købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg vil |
|
|
Give Reni ret. Simone er yderst kompentent og dygtig. Der var en artikel med hende i Ridehesten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan tilslutte |
|
|
Mig Peter Rahbek i Vejle, men kan også anbefale Ole Linnet i Toftlund.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
for alle jeres svar. Er i søde, at skrive priser på, hvis i kender den??? Simone Hoppe kan jeg f.eks. ikke finde en pris på, på hendes hjemmeside... Kom gerne med flere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridning af hest. |
|
|
Så er det helt klart Gitte Burgaard GB Dressage i Hedensted som skal anbefales - hun kan findes her på HN. Hun har gjort vores 3 års ryttervant her i januar, vi afleverede en glad hest, og fik en glad hest med hjem igen - hun klarede jobbet på 6 dage. Meningen er hesten skal tilrides "rigtigt" til sommer hvor den skal gå en sadel kåring - prisen tror jeg ligger mellem 5000 og 5500 kr - men ring til hende og få en snak, det er ihvertfald ikke sidste gang vi har sendt en hest i ridning hos hende.....
R.I.P. Arina DELTAGER HN-TRÆF 2009
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald! Hingstekåring: Sove plads 2 - 4 pers. tilbydes. bor v. Kolding. Kontakt mig her på HN Hoppe mave udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bettina Jæger...... |
Kragen |
22-02-2010 21:56 |
|
som har undervist mig for år tilbage. Hun er ekstremt dygtig, behagelig og "følsom". Samtidig rider hun jo på et "vist" niveau ! Jeg har nu erfaret, at hun har fået sit "eget" sted, og her er et link til hendes hjemmeside: http://staldjaeger.dk/?DK.aspx Det er hende, der bl.a. rider oldenborghingstene Nando og Stuntman af Hvarre ! Mvh. Sabina Gregersen
Til Salg: Meget udstyr. Kig venligst mine annoncer. Bytter meget gerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sanne Lorenzen |
|
|
rider selv ved hende i Bramminge Sportsrideklub, som ligger omkring Esbjerg... Hun er super dygtig og jeg har selv haft hende til at ride min og hun gør det til dels stadig. Jeg ved hun er efterspurgt og har mere eller mindre fyldt op hele tiden. Hun er forresten ex. berider.. www.brammingsportsrideklub.dk/ der er lidt priser her...
*Kimmie* - med Diva'en.. prinsessen over alle!
Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden: Alle tror de har fået nok...
Husk i går, drøm om i morgen, men lev i dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang hyp |
|
|
jeg kan ikke se udfra din profil hvor i jylland du bor.men jeg kan anbefale klaus holm i skørping.kenn reimeier i hobro.super ryttere og begge uddannet beridere..du kan se priser på klaus holms hjemmeside hvis du googler ham.der findes 2 stk men det er den der hedder holm horses du skal ind på..kenne reimeier kan du nok også finde hvis du googler ham eller finde ham via hobros hjemmeside..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Estella |
|
|
Bor ved Grenå, men det er ikke så vigtigt. Det er vigtigst at finde en kompetent rytter, hvor jeg er tryg ved at sende min hest hen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er sq også vigtigt.. |
|
|
at finde en person som man har tillid til.. for mange af os er vores hest jo som vores barn..
*Kimmie* - med Diva'en.. prinsessen over alle!
Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden: Alle tror de har fået nok...
Husk i går, drøm om i morgen, men lev i dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang hyp |
|
|
ja det kan jeg godt forstå.kender du ikke nogen(din underviser eller ligene du kunne høre om han eller hun kender nogen).jeg vil hvis det blev nødvendigt få en evt hest i ridning ved klaus holm,kenn reimeier,sanne lorenzen har jeg også haft kontakt til i forbindelse med afprøvning af en unghest som hun havde i ridning(den blev desværre kasseret af dyrlæge)og syntes hun er meget sympatisk og god,ellers kan jeg anbefale elisabeth keegan men hun er desværre vist flyttet til sjælland og om hun stadig tager heste i ridning ved jeg ikke...men jeg ville tage uanmeldt ud og se på nogen af de personer jeg overvejer og se hvordan de rider om det er en måde jeg kan acceptere..samt høre mig for..ellers prøve at være der så meget som muligt i starten af ridningen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej gitte |
|
|
Hej Gitte Simone Hoppe skal stille min 6 års hoppe til kåring og endagstest i juni samt 6 års Championat i august. Har været oppe og besøge stedet, samt set hende ride, og det hele var kun positivt! Hun tager 5.200 kr pr måned inkl alt. Hun tager ikke noget få at fremvise hesten til kåring og lign. Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|