Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

ridejakke syet efter mål
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 15:21
nogen der keder et firma/en person der kan sy en ridejakke efter mål ?

Jeg er simpelthen for bredskuldret til en købemodel ;-D

Før i tiden har Sans Pariel syet efter mål, men min lokale rideudstyrsbiks siger at firmaet pt er ustabilt mht levering og det ønsker jeg jo heller ikke.

De fleste andre mærke kan man få med variabel ærmelængde efter mål + evt jakkens længde, men man kan ikek selv bestemme skuldermål etc.

Jeg har forestillet mig en max pris på kr 2000

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Jøb jeg gør !
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 08:17
Det firma er verdens berømt omkring Vejle Det heder : Sans Pareil og de har en hjemmeside så kik forbi. Noget andet er at du kan få en figursyet jakke for ca 900 kr. det er vist til at leve med ??

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren !
0
0
Svar på denne tråd

øhhh Jan
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 11:23
Har du læst indlægget.. altså mere end overskriften ;-D

Ane

Use what talent you possess: the woods would be very silent
if no birds sang
except those that sang best
-Henry van Dyke
0
0
Svar på denne tråd

Ja der har jeg
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 17:34
Og det er vist bare trist at din lokale butik ikke ønsker at sælge deres prudukter, for det er den eneste grund jeg kan forestille mig til at de binder dig den løgn på ærmet, Lige efter nytår skal jeg ned efter to røde ridejakker og vede samme lejlighed vil jeg bestille en rytterkappe.

Sadelmageren !
0
0
Svar på denne tråd

Jan...............
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 08:04
uanset hvad min lokale udstyrs butik siger, ja så ændre det ikke på fakta at Vejle er langt væk for mig.........og de får jo ikke solgt mig en anden jakke da de ikke har nogen jeg kan passe så havd skulle du have ud af at sige som de gør ?

Desuden har sans pariel lige mailet til mig, åbenbart på din foranledning, og de siger også: kig forbi vejle.... mne det er nu en kostbar affære når når man bor på sjælland.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke på min foranledning
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 11:35
At de har mailet til dig, de læser også HN så det er bare kunde pleje, når de skriver til dig. Og vel er det langt til vejle, men du kunne jo ringe til dem og fortælle hvilke ting det er du skal have lavet. Eller sende den gamle jakke der passer over til dem. Så syr de en magen til.

Sadelmageren !
0
0
Svar på denne tråd

Jan......
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 17:22
havde jeg en jakke der passede behøvede jeg jo ikke en ny ;-)

Og det er faktisk en hel jakke efter mål, ikke blot enkelte ting der skal laves om.......

Andre leverandører modtages gerne, sjælland et must for måltagning

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Alm. skrædder
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 08:53
Hej Karina,

Har du forhørt dig hos en alm. skrædder hvad de skal have for at sy en? Det kunne være et alternativ... (men måske for dyrt)...

Lillemyr
0
0
Svar på denne tråd

for dyrt
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 10:59
har fået opgivet en pris på 4-5000 kr, da deres tid er kostbar.........så er broen til vejle + tiden jo tjent ind mange gange, finder det bare besværligt pt.....

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Karina...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2004 11:21
Pikeur laver også jakker efter mål.

Merethe hos Tattersall er rigtig dygtig til at tage mål til det, så ring ind og snak med hende.

Pia

Bid, pandebånd og dækkener sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider