Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Slagelse. Tilridning/opstaldning
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 21:50

Har i gode steder i kan anbefale i slagels eområdet, hvor de tager heste i træning/tilridning.

Det skal helst være muligt at hesten forbliver opstaldet på stedet bag efter, da jeg har rytter til den i slagelse. Gerne et sted hvor ryttern kan få prof. undervisning.

IMC

sadler sælges

0
0
Svar på denne tråd

Noa gård
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 23:38

Jan på Noagård er den bedste uden tvivl, man får noget for pengene og der er 100% styr på tingene dernede.. han er hammerne dygtig både til at ride og undervise, men kan være svært at få plads..mener det ca 9km fra slagelse..

Vi gav 6500 pr mån i ridning..

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart Noagård
Forfatter: 
Dato:  09-02-2010 11:28

Det er helt klart Noagård du skal henvende dig hos!! Jeg sender min prinsesse afsted til Jan i weekenden og glæder mig til at få en dejlig velredet hest hjem.

Jan og Sofie er nogle af DK bedste til træning af de unge heste efter min mening. Og Noagård er et skønt sted med styr på tingene og faciliteterne i orden.

/Louise

0
0
Svar på denne tråd

Igen Noa
Forfatter: 
Dato:  09-02-2010 18:38

Der får jeg min ugentlige undervisning og Jan skal have prinsessen i ridning i maj måned, har været skrevet op til det i noget tid, dette med henblik på at Jan rider hende til kåringen til juni. Havde været skrevet op til undervisning i 8 mdr, før jeg kunne komme til, men det er det værd.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider