Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lacrosse
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 13:35

Hejsa.

Jeg er ved at bestille et par Lacrosse støvler, men siden jeg har fundet den på, der er jeg ikke helt klar over størrelsen.. :)

Normalt bruger jeg størrelse 39 i sko, men kan forstå at de er små i størrelsen, så vil bestille størrelse 40, men de har kun oplyst i størrelse US? Hvad gør jeg..

For et sted står str. 40 som størrelse 9 og et andet sted som størrelse 8, hvad skal jeg regne med? :)

Hvad er den rigtige størrelses omregning? :)

Venligst Christine

Øffe. <3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 13:57

Jeg har et par i størrelse 40 og der står også str. 8 i. Jeg bruger dog normalt str. 38 (en sjælden gang også 37) og har smalle fødder og jeg har måtte op i en størrelse 40, så de er altså temmelig små i størrelserne. Jeg kunne nok godt have mast mig ned i en størrelse 39, men så havde der ikke været ret meget plads tilovers til ekstra sokker. Og der skal jo være lidt ekstra plads i den slags støvler, da man kommer til at fryse, hvis de bliver for stramme om tæerne.

Hvis det var mig ville jeg prøve størrelserne i en butik inden jeg bestilte. Jeg blev i hvert fald overrasket over størrelserne!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  04-02-2010 21:11

I mine lacrosse bruger jeg en halv str. mindre end jeg gør normalt ?? synes de er store i det?

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

meget modgang - men stadig meget gå på mod!

0
0
Svar på denne tråd

Det samme her..
Forfatter: 
Dato:  04-02-2010 21:27

Mine Lacrosse er str. 36½ og jeg bruger normalt str. 37. Personligt synes jeg de er store, skrumlede, tunge og klodsede... men smarte ;-)

Mvh. Lise D

- Nu med skøn belgier-kæmpe i sigte...

Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider