Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Billig medlemsskab af klub?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:05

Da jeg måske skal ud at starte et par småstævner i løbet af sommeren søger jeg en billig klub at blive medlem af. Jeg mener bestemt at jeg engang hørte om en der kostede 85 kr pr år, det er alligevel en del at spare i forhold til de lokale, hvis faciliteter og arrangementer jeg alligevel ikke kommer til at benytte.

0
0
Svar på denne tråd

Rideklubber
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 22:49

Sporten spr koster 220.- for voksen medlem og 420 inkl abordement på ridehesten

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du med....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 09:37

... småstævner mener D-stævner, så er det ikke helt lige meget, hvilken klub du melder dig ind i - afhængigt af, hvor i landet du bor.

F.eks. er distrikt 11/13 delt op i 4 regioner, og det nytter ikke noget at finde en billig klub i én region, hvis man hellere vil deltage i stævner i en anden region ;)

Du kan gå ind på www.rideforbund.dk og kigge på distrikternes hjemmesider - og derefter tjekke priser på klubbernes hjemmesider.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 18:49

Det er distance stævner der er tale om, og at dømme ud fra de propositioner der er kommet, så er de åbne for rytter fra alle distrikter, så der skulle gerne være frit slag på alle hylder når det kommer til at vælge klub.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider