Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bomløs Barefoot sadler - Nordjylland
Forfatter: 
Dato:  28-01-2010 19:55

Jeg har forelsket mig i Barefoot sadlerne - specielt to modeller, Cheyenne og London, specielt den sidste er

Jeg ved at naturhesten.dk og optimalsadel.dk har begge modeller men jeg bor i Nordjylland og vil rigtig gerne se/mærke og prøve sadlerne, i stedet for at bestille over nettet.. det er alligevel 5-6.000 som miminum der skal hostes op med..

Kender I nogle forhandlere her, eller nogle der måske har en man kan prøve ? Jeg synes jeg har googlet i et væk men kommer hele tiden kun frem til de to ovenstående butikker laaangt væk fra Aalborg.

Min lokale sadelmager (Bach) forklarer ærligt at han ikke aner ret meget om bomløse sadler, og derfor ikke har nogle i butikken.

Mvh. Lise D

- Nu med skøn belgier-kæmpe i sigte...

Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Så var jeg jo heldig
Forfatter: 
Dato:  29-01-2010 11:18

for jeg købte netop min Barefoot London i nordjylland. Jeg tog hele køreturen fra sjælland, bare for at hente sadlen. Så det var jo heldigt for mig at jeg så den før dig

Det er en rigtig dejlig sadel at ride i, jeg elsker den, og det gør min hest også.

Jeg mener da du kan prøve sadlerne fra optimal. Du får en sadel hjem, til prisen, men du har lov til at returnere den hvis den ikke passer, sådan noget lignende. Prøv at tjekke hendes hjemmeside.

Jeg har prøve en barefoot cherokee som min veninde har, inden jeg købte min London. Sædet er nemlig ens, det er bare støtten og sadelklapperne der er anderledes.

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag

og barfodstrimmere burde forbydes....

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Optimalsadel.dk
Forfatter: 
Dato:  29-01-2010 18:54

...har demosadler. Det koster lidt i porto, men til gengæld har du god tid at prøve den enkelte model. Det er lidt nemmere, end når man har en enkelt, kort ridetur til at danne sig et indtryk.

I øvrigt er Katrine meget sød og yderst tålmodig til at besvare ens dumme spørgsmål... :)

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider