Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

smagsGaranti på hippolyt??
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 11:08

Ja er der nogen som ved om hippolyt tilfældigvis skulle have smagsgaranti på deres produkter.

Jeg har købt produkter (lamin/microvital/equimin) for godt 1400 kr, men hesten nægter at æde det Jeg har forsøgt at blande det i irish mash, med revet æble/gulerødder, puttet hvidløgsflager og pebermynte i...alt som den normalt elsker...men hun nægter at æde det.

Og nu har jeg så 3 bøtter hvor jeg har brugt en uges dosis uden at få noget af det i hesten, så tænkte om det havde smagsgaranti som fx nogen hundemad-mærker har?.

Jeg må jo ringe til hippolyt imorgen, men måske nogen kender svaret her?

0
0
Svar på denne tråd

smagsgaranti
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 13:18

Jeg ved ikke om de har smagsgaranti men jeg ved at bla m microvital skal man starte i DET SMÅ, ikke starte med fuld dosis. Tit bliver microvital "ordineret" når hesten har lidt bøvl med immunsystemet enten i form af muk, sur stråle ell lign og tit er en del af årsagen et underskud af zink som igen giver "sart" smagssans, med andre ord sagt kræsenhed.

så start med evt microvital med kun en lille teskefuld og stille og roligt øge opad. jeg ved man er utålmodig med at komme igang og se resultater men det skal desværre gøres på denne måde.

Iøvrigt et KANONT produkt microvital, har hjulpet min vallak USIGELIGT meget. Og ligeledes Jørn Laursen fra St Hippolyt, en kanon dygtig fagperson.
Pøj pøj

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider