Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

dækken
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 10:29

hej har et problem med at finde et dækken der er bredt nok til min hyp har prøvet næsten alle mærker men de sidder alle stræmt over bringen er der nogle der har forslag til hvad jeg kan prøve

mvh betona

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med ....
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 13:00

... en bringeforlænger:

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 13:53

hej sif det ser smart ud kunne sagtens være en løsning

mvh betina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 14:00

Jeg synes at 4horses fra Tika ligger godt på de fleste heste, også dem som er brede over bringen.

Kender flere haflingere som går med 4horses og der er ingen problemer med slidmærker eller at de glider rundt selvom de går ude flere timer hver dag.

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

Mest vindende ekvipage dressur hest 2009 RHO

Mest vindende ekvipage samlet 2009 RHO

www.rideklubbenhammelev.dk

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 14:05

har kigget på den men de er hvist ikke med så mange dinier og da han er rimelig hingstet og en bullerbasse duer det ikke med mindre en 900dine

mvh betina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 14:59

www.tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=3383

Det fås vist ikke med bedre diner til den pris

Jeg har 4horses med 600 diner til min vallak som går ude 4-5 timer pr. dag med 7 andre heste og den har holdt i 2½ sæson nu uden problemer. Desuden står to af staldens hingste også med dette dækken og de holder endnu, det ene på 3. sæson og det andet på 5. sæson

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

Mest vindende ekvipage dressur hest 2009 RHO

Mest vindende ekvipage samlet 2009 RHO

www.rideklubbenhammelev.dk

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 15:52

det lyder da rigtig godt så det må da afprøves og prisen er da også til at overkomme tak

mvh betina

0
0
Svar på denne tråd

Horseware
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 19:01

Jeg har så absolut ikke gode erfaringer med 4horses dækkener til en hest, som er bred om bringen. Men det kommer måske an på hvor stor en gang hesten har og hvor meget den bruger skuldrene..... Min er en DV med stor gang.

Jeg vil i stedet anbefale Horsewares dækkener med original lukning (V-lukning er til smalle heste) og er det ikke bredt nok, så du jo prøve deres XL model til ekstra brede heste. XL laves vist nok kun i Rambo udgaven, men så får du heller ikke et dækken af bedre kvalitet:-)

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 19:07

har prøvet et horseware dækken som ikke var bredt nok og havde faktisk overvejet xl modellen fra rambo mit duo dækken ligger noglelunde på ham men koster også så det er betalt og ville gerne finde en model der var noget billigere

mvh betina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 21:42

4 horses kan slet ikke du til min ret brede, muskuløse og markerede hingst. Han går med wheather beta, de modeller med halv hals og freestyle snit ved forbene. De ligger super godt - ikke så meget som et eneste sted med antydning af slid på hårene, bevægelsesfriheden er super god og så holder det til at der bliver tumlet temmelig voldsomt på drengefolden (jeg tror faktisk han er den eneste på folden, som endnu ikke har fået lavet huller i dækkenet eller på anden vis splittet det ad).

HELT NY OG STORT SET UBRUGT Wintec 2000 All round sælges BILLIGT!! Næsten ikke brugt og med fuld garanti!

0
0
Svar på denne tråd

rkiytuyetasjkde
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 22:54

Evt. et Rambo California, det er det samme som Duo'en, bortset fra at du ikke skal betale for halsen og dynen.

Det ville jeg ønske jeg havde vist, for jeg bruger ikke halsen, og dynen er for tyk..

Mvh. Cecilia

Med Østerskovs Focus og Siggi

If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider