Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaringer med Horze
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 17:14

Jeg sidder lige og kigger på Horze netbutik og overvejer at købe en vest eller trøje, men jeg er lidt i tvivl med størrelserne. I følge deres størrrelsesguide skal jeg næsten op i en størrelse 40, hvilket jeg slet ikke kan få til at hænge sammen med at jeg til hverdag bruger 36-38...

Så til jer der har shoppet tøj på Horze, er størrelserne små?

Hvad er jeres erfaringer?

Også gerne med Horze generalt???

Stephanie...

Søger part på Amager, se profil!

0
0
Svar på denne tråd

Horze-ting
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 17:22

Hej :-)

Jeg har netop fået en Horze-jakke i julegave til ridebrug. Jeg plejer at bruge str. 38-40, og denne er i str. 40 og passer mig godt. Jeg har også et par ridejeans i str. 40 fra Horze, de kunne dog nok godt have været i str. 38, da de er ret elastiske, men jeg tænkte, at da de mest er til brug i den kolde tid, skulle jeg kunne have et par strømpebukser under. Men altså, jeg synes deres størrelser passer fint med de størrelser jeg plejer at bruge.

Jeg har ingen erfaring med deres netbutik, men deres almindelige butik i Asnæs er meget god. Dog havde de udsolgt i en del af de ting jeg havde set på nettet, og de kører heller ikke med samme udsalgspriser som netbutikken.

Så kort sagt: Jeg har gode erfaringer med Horze og deres produkter.

Lene

*** Ubi bene, ibi patria ***

0
0
Svar på denne tråd

horze størrelser
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 17:27

det er rigtigt, at hvis du bruger en størelse 36/38 så skal du op i en størelse 40. generelt synes jeg bluserne er af ok go' kvalitet.

jeg har ihvertfald 1 stævne t-shirt, en langærmet og en blå hættetrøje med fleece indvendig og dem er jeg utrolig glade for især den langærmede.

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 17:50

Handlet hos dem på st hestedag i roskilde sidste år.

Jeg købte et par ridebukser til 25 kr, meget lækre hvide,de var i str 36, meget normal str til mig.

Jeg syntes de passer godt i livet, men er ca 5-6 cm for lange i benene, det bukker jeg bare op.

Jeg var meget tilfreds med at handle hos dem, men kender ikke deres netbutik.

Broget ponyhingsteplag, født 26 juni 08.

Sælges billigt til godt blivende hjem.

Pris: 1.000 kr, sælges med kontrakt.

Skriv en PB for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

dfsadfa
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 19:47

Normale størrelser i alt det tøj jeg har prøvet fra dem, både jakker, bukser og bluser skal jeg have i str m som normalt.

Tanja

"Shut Your mouth - open your mind."

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 09:25

Tak for jeres svar...

Ingen andre der har erfaringer med Horze???

Stephanie...

Søger part på Amager, se profil!

0
0
Svar på denne tråd

kun tilfreds
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 10:49

har handlet ved dem en gang. det var dog også rideudstyr og ikke blot beklædning. fandt bla. refkes gamacher som de har mnagentil ved hööks. og det er nøhagtig samme kvalitet. synes i det hele taget hööks og horze ligner hinanden meget. så har kun gode erfaringer

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 12:26

Jeg synes deres bluser/trøjer er små i størrelserne. Jeg bruger også 1-2 numre større end normalt :-)

Henri De Rivel Fletcher sælges

Sort, 17", Fit 3,5

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:15

Jeg bruger også en størrelse større end jeg normalt plejer, når det er Horze. Men syntes absolut ikke der er nogen problemer med netbutikken, levering eller andet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider