Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

rambo skavre
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 19:20

Hej alle.

Ja jeg har jo fået ny hest og blev vældig glad da den kunne passe mine elskede rambo-dækkener. men...men... nu har hun gået med det noget tid og må konstatere at det altså skavre hende på skulderne. øv.

Er der andre som har prøvet at deres heste ikke har kunne gå med horseware dækkener og hvad har i brugt istedet?

Hilsen Marethe

0
0
Svar på denne tråd

V-lukningen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 20:56

Når min hoppe går med V-lukningen, så skarver den hende. Hun går i stedet med Rambo dækkener med Original lukningen, som er bedre til lidt brede heste.

Rigtig glædelig jul og et godt nytår

0
0
Svar på denne tråd

original
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 21:32

det er det med original lukning hun går med

0
0
Svar på denne tråd

forkert str
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 07:34

jeg vil jo så vove den påstand at hvis et Rambo dækken gnaver (skarver har jeg aldrig hørt før) på skulderen/bringen så er det i en forkert str til det pågældende dyr.

alle min går med v-lukning dvs rambo model wug og jeg har aldrig haft en med mærker efter dæknet, kun på manen hvor et par cm slides af

Karina

Springsadel Stübben Siegfried MF special sælges

sort -Bom 32- 17" sæde

4000 dkk

0
0
Svar på denne tråd

Rambo dækner
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 08:38

Jeg har for første gang købt et Rambo vinterdækken og det ser desværre også ud til at skrave fortil. Det ligger ellers perfekt, er Original modellen, da hesten er rimelig bred.

Virkelig bare øv, da det som sagt ellers ligger rigtig fint på ham og det har holdt til legen på folden, hvilket ingen andre dækner har gjort.

Må desværre nok gå tilbage til dækner fra Horze og Wheaterbeeta, de ligger også rigtig godt på min hest, men holdbarheden er bare ikke god.

Horze dæknerne bliver hurtigt flænset på folden, Wheaterbeeta i 1200 dn har holdt bedre, men har fået en del små bidhuller.

Har repareret ved at sy flængen og så gaffa tape over syningen, ser IKKE specielt kønt ud, men det holder til gengæld utroligt godt

0
0
Svar på denne tråd

rambo til brede heste
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 08:51

Ved i godt at rambo har en model speceilt til brede heste???

dem ved jeg bla. westernfolket er storforbrugere af

karina

Springsadel Stübben Siegfried MF special sælges

sort -Bom 32- 17" sæde

4000 dkk

0
0
Svar på denne tråd

da min havde
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 11:42

sit rambo jumbo stable med V-luk i str. 155 blev pelsen også slidt af, nu har hun det i 145, som passer meget bedre, nu er der ingen mærker :)

Hilsen Mig :)

Jeg behøver ingen signatur

0
0
Svar på denne tråd

Vores gamle....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 11:52

... traver har også et Rambo med V-lukning.

Nogle år slider det ham. Andre ikke

Denne vinter er åbenbart et "slid-år".

En vinter havde han en undertrøje på, og så var der ikke mere slid.

En vinter gik han med et Amigo = ingen slid.

Andre vintre har han gået med Rambo alligevel og har været lidt lysere på den ene skulder end på den anden.

Med venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Ciscolady
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 13:24

Hvis Amigoen ikke gnaver, så vil et Rambo dækken med Original lukning sikkert heller ikke gnave din traver.

Rigtig glædelig jul og et godt nytår

0
0
Svar på denne tråd

større størelse
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 13:28

Synes jo ikke at hun er særlig bred den lille hest, det er et str 140 hun går med men må jo prøve et nummer større, men har også et rambo overgangsdækken i 145 og det skavre hende også men meget lidt.

Så er efterhånden ikke i tvivl om at mit vinterdækken bare er for lille i bringen til hende. Men nu har jeg jo ikke haft så ung en hest før som har gået med dækken og bliver jo lidt i tvivl om det bare er fordi hun er lidt ung-heste kantet lige nu??

0
0
Svar på denne tråd

rambo og brede heste
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 16:37

Min bredfrede har næsten lige fået et rambo wug på, og eneste minus jeg oplever er at midter gjorden ikke kan nå rundt om hendes gravide mave. Den sidder rigtig godt foran, selvom hun er bred.

Beklager taste og stavefejl

Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

www.stenhedegard.dk

Sælges:

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 17:59

Min passer heller ikke Rambo og Rhino ret godt - der er prøvet mange forskellige størrelser. Han går med wheather Beta med freestyle skuldersygning og halv hals. Der er overhovedet ingen skarvemærker nogen steder og han er meget bred og meget markeret - han er hingst og det afspejles også tydeligt i hans bygning og muskelmasse.

DEN NYE MODEL Wintec 2000 All round sælges! Næsten ikke brugt og med fuld garanti!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider