Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvordan er der på Albertslund Rid
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 19:20

Nu har der været en længere debat vedrørende ARK (Albertslund Rideklub), så jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt mere om det. Jeg regner med at flytte meget tæt på ARK/ARC nemlig, og det ville jo være super at kunne have hesten i baghaven, men det er jo med lidt betænkeligheder når man har læst den foregående tråd. Jeg er ikke uenig i at ARKs bestyrelse håndterede sagen fra den omtalte tråd forkert og det er ikke den sag jeg er interesseret i at diskutere. Jeg vil gerne høre nogle forskellige ting om hvordan det er at have hest på ARK/ARC, både nogle praktiske ting og nogle mere subjektive meninger. Jeg vil ikke afskrive et sted uden at have hørt lidt mere om det, end hvad jeg indtil nu har kunne læse ud af den føromtalte tråd.

Jeg håber at i vil holde tonen her i tråden sober og at folk kan give plads til hinandens meninger trods at der måske er stærke meningsforskelle. Ingen hængen-ud, mudderkastning, grimt sprog og den slags, tak. :)

Af praktiske ting kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om:

- Hvad det koster at have hest opstaldet (det har jeg ikke kunne finde) og hvad der er inkluderet i denne pris (fx foder, udmugning, foldordning, facilitetskort etc)? Kan man eventuelt vælge helpension, halvpension, selvpas etc?

- Hvis de fodrer hvad fodrer de så med, hvilken strøelse står de på (og kan man vælge anden strøelse end dem, hvis man fx selv muger)?

- Hvordan er foldene, staldende og de forskellige ridefaciliteter og hvordan er mulighederne for at ride i terrænnet?

- Hvordan er undervisningsmuligheder, hvad er ca-priserne?

- Hvordan er stævnemulighederne (hvor tit, hvilke klasser som oftest (jeg har unghest, så vil meget gerne have de lette klasser), hvor mange distriksstævner holder de om året etc)?

Og mere subjektivt kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan du synes det er at være på ARK/ARC? Hvordan er stemningen, er der meget bagtalelse/fnidder/snobberi eller er det nogenlunde til at holde ud, den slags. :)

En hest er den bedste ven man kan tænke sig!

• Mere personlighed end de fleste mennesker!
  • Tager dig for den du er!
  • Løber ikke med sladder og afbryder dig ikke med "kloge" kommentarer!
  • Giver de bedste kærtegn! ...
0
0
Svar på denne tråd

albertsund
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 22:13

Hej

Det er ARC - ridecentret der står for opstaldning etc

www.ridecenter.albertslund.dk/

Det koster 3300,- for en hesteboks

fodring 3 x daglig - 2 x hø / wrap

Ud/indlukning på fold i hverdagene - udlukning i weekender/helligdage

En del mudder på foldene.

Mulighed for sygefold

Mugning klarer man selv, men der er incl 2 sække spåner om ugen. mulighed for halm også.

2 ridehuse 18x52 og 20x60 - hvor det store er forbeholdt rideskolen, men mulighed for at bruge det når der ikke er rideskole.

Udendørs spring/dressurbane

Direkte adgang til Vestskoven (40 km ridestier)

spring / dressur undervisere på stedet, men der er mulighed for selv at medbringe egen hvis det passer i ridehusplanen.

Der afholdes fortrinsvis udv. klubstævner på stedet.

Hilsen

Anne

Sød part fundet, så skal den lille hest bare blive rask

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar og andre steder
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 22:28

Mange tak for svar. Jeg kunne dog meget godt tænke mig at vide hvad de fodrer med, så hvis nogen ved det, ville det være super. Også meget gerne om man selv må indkøbe foder som de så fodrer med, eller om de synes det bliver for besværligt. :)

Vil også meget gerne høre lidt mere om undervisning/undervisere og om stemning, hvis nogle har nogle inputs :)

Kunne forrresten også godt tænke mig at høre om andre steder i nærheden af ARK/Vestskoven, som man kan have hest, bare for at have lidt at vælge imellem. Jeg vil gerne vide de samme ting om dem, som om ARK. :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 01:16

Først får du lige sådan en her af mig for at være åben omkring at flytte hesten derud på trods af "skandalen" der har kørt her på HN. "Skandalen" har man slet ikke mærket til på selve centeret, den har mere været udpræget her på heste-nettet.

Jeg står på ARK, og har stået der siden juli måned- og jeg er rigtig glad for at være derude

Stemningen er god- synes jeg, vi er delt op i små stalde og der har man jo sine staldkammerater som man som regel ser mest til, og hvor man skaber stemningen/miljøet. Det vil jo altid være på sådan et stort sted, at man snakker mere med nogen end andre, og nogen snakker man slet ikke med- og så skal man kunne lukke ørene for sladder, men sådan er det jo alle steder ;)!

Ridehuset er aldrig totalt fyldt og der er fin plads, og generelt et ret fint fællesskab derude hvor man får snakket med de andre stalde.

Jeg har stået en del stedet i KBH-området, både privat og store steder, og ARK er nok det jeg har været gladest for- jeg føler der er styr på tingene, der bliver ikke sparet på noget og hestene får hvad de skal bruge, foldene er bedre end de fleste i området, blandt andet fordi at de benytter springbanen om vinteren når den anden er kørt ned og blevet dyb, så flytter de over på springbanen og her er der minimalt mudder. Om sommeren er de store folde super fede, med masser af plads og terræn, og altid hø i høhækkene.

En anden ting jeg synes rigtig godt om er, at der bliver gjort meget for at mindske "mobning" blandt hestene, de går opdelt hopper/vallakker, de har hø på foldene i høhække, to på hver fold og det er jeg rigtig begejstret for, da det mindsker mavesårs-risiko- og skader fordi de keder sig uden stråfoder.

Og der er varmt vand i vandspiltovet- DET kan jeg bare ikke leve foruden efter jeg er flyttet derud og har oplevet hvor lækkert det er at kunne skylle heste i varmt vand :D

Angående foder:

Der fodres med SARACEN foder- samme princip som Spillers, der er under 3% forskel på Spillers og Saracen, og det er samme forhandler.

Der er tre typer:

-En unghestemusli til heste der skal tage på, sætte muskler, og mindst mulig korn.

-En fiberpille som er i pilleform, med mindst muligt sukker i.

-En alm. konkurrencemix, musli, med korn i.

Og så fodrer de med Salvimin grøn hvis f.eks trivelige heste ikke skal have så meget musli at de er dækket ind vitaminmæssigt.

Der bliver lavet en foderplan på hesten, og der fodres gerne med to typer- min egen får f.eks både unghestemusli og fiberpiller.

Du kan ikke købe foder selv, for det første får du ikke prisnedslag i staldlejen og for det andet giver de ikke foderet da det er besværligt. -Så skal du fodre med 4. måltid er det for egen regning og ansvar :)

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

MieChristine ♥Surprise♥
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 10:56

Det lyder jo super godt. :) Jeg skal dog lige have opklaret om det er 2 høhække eller 2 heste pr. fold. Hvis det er høhækkene, hvor mange heste er der så typisk på fold sammen? Og hvor mange timer er de ude her i vinterhalvåret?

Har du mulighed for at finde navnene på de saracenprodukter (der er flere former for ungheste-, fiber- og sportsheste-foder inde på hjemmesiden nemlig), for jeg vil nemlig gerne køre ham stille og roligt over på det når han skal i træning så, så han er klar til det når/hvis jeg bliver opstaldet på ARK. :)

Det med at fodre med eget foder gik jeg skam også ud fra var for egen regning - det er det alle steder. :) Det var mere om de ville fodre med det eller om det var for besværligt. Jeg har det fint med fodring med Saracen heldigvis, men kunne nok godt tænke mig at give ham et måltid MASH, Betfor eller Alfa-Beet som varmt måltid, men det kan man jo så gøre når man har været ude at ride. :)

0
0
Svar på denne tråd

foldene
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 22:03

Jeg står også på ARK (siden august 09) og er -ligesom Mie- rigtig glad for det.

Der er 2 høhække pr. fold. Præcis hvor mange heste der er på hver fold dhar jeg ikke rigtig overblik over -måske Mie kan hjælpe?- men jeg har aldrig set at der ikke har været rigeligt med plads omkring dem. De står der jo lige netop for at mindske "mobning", hvilket jeg bestemt syntes de gør! Der er utorlig meget ro derude, og min hest, som ellers er forholdsvis lavt i rangordnen har altid en plads.

mht. foder, skal jeg nok prøve at huske at se efter imorgen.

Nanna & Zadeek
www.zadeek.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

mobning
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 22:42

Det lyder godt at foldordningen skal mindske mobning. Min hest er som regel ret lavt eller lavest i hierakiet og jeg vil ikke risikere at han får det som da han stod i løsdrift, hvor han blev hunset med så han altid stod udenfor uden at kunne komme til vandkop, mad eller læ, for de andre. Det har resulteret i at han nu stresser meget op når han bliver fodret fx. Så det ville bare være rigtig godt for ham hvis hans samvær med andre heste ikke altid skulle handle om at overleve mobberne. :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 23:05

Der går ca. 15 heste på hver fold- og inden du får det galt i halsen fordi det lyder af meget vil jeg lige sige, at jeg har en hest der er meget lavt rangerende, og jeg var HUNDERÆD for at lukke ham ud i så stor en flok- men, der er så meget mere ro over så stor en flok, da de kan skabe deres egne små flokke osv- det fungerer faktisk super godt og vi har helt utroligt lidt skader, tror faktisk ikke jeg har set en eneste alvorlig foldskade på det halve år jeg har været der!

En anden ting er, at de bliver sluset ud om morgenen, men trukket ind til frokost- det var jeg også meget nervøs over, men jeg har weekendvagter derude og lukker selv alle hestene ud om morgenen når jeg har vagt- og der er absolut intet ballade, de skridter stille og roligt ud til folden :)

-Plus at foldene er store, og der som sagt er 2 høhække på folden så alle har en altid en plads ved høet.

Ang. foder, så tror jeg den ene hedder Horse sportsmix (Den med korn), den anden hedder show improver mix (ungheste) og jeg er ikke helt 100 på den sidste men tror den hedder fibremix..

Men du behøver ikke køre hesten over, det gør de gerne for dig hvis du stiller dit eget foder frem og selv doserer mindre og mindre, så kører de det andet op i fuld dosis over 14 dage :)

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil anbefale
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 23:39

dig tencostalden. Jeg har selv stået der og det er bare et super dejligt sted. Det ligger så lidt væk og der er venteliste, men det er bare super dejligt: Kæmpe folde, stort set mudderfri folde (synes der er en del mudder på ARK), MASSER af grovfoder, man kan selv stille foder frem, 20x60 bane på stedet, 10 min til god 20x60 ridehal. Og så koster det 2000 kr pr måned inkl ud på fold, 3 fodringer, hø morgen og eftermiddag. Man skal selv muge og man har 3 ind lukningsvagter på en måned. Jeg var virkelig glad for at stå der og flyttede kun fordi min hest skulle i løsdrift og stå (hit aktiv i Herlev).

Ellers er der Brydegården og Gammelgård i Ledøje, samt nogle steder nede i Hede Enge.

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

jeg mangler en rolig hest
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 10:58

til at gå med min gamle vallak i tåstrup..... skriv dit nr eller mail så kan jeg kontakte dig med nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 12:43

Vi har fodret der hedder Saracen Coling Mix, Saracen Show Imprever Mix samt pillerne hedder Fibremix

I sommeren bliver de lukket ud omkring kl. 8 efter morgenmad, kommer så ind (af personalet) kl. 12 og får deres frokost. Så kan man vælge at personalet lukker dem ud igen EFTER frokost. Så skal man så bare selv tage sin hest ind når man kommer derud (aften) :)

Om vinteren lukker de ud kl. 8 og ind til frokost kl. 12. Men vi er nogen som har lavet en foldordning, så vil du have din hest ud efter frokost er det os en mulighed (imellem hesteejerne derude), samt at få dem taget ind igen om aften.. :)

De går på springbanen om vinteren (rigeligt med plads) og er som sagt i små kliker så der intet mobberi der ude. De holder sig for sig selv - sammen :) Der meget leg - især på vallak folden - men dette betyder jo os bare de nyder at være ude og trivedes med hinanden :)

Der er 3 stk sygefolde, plus 2 firkanter på gårdspladsen som er indhegnet de kan stå i. Hvis de skadet og ikke må bevæge sig (mere end en stor boks) kan de komme derud og få luft i stedet for stå inde i stalden :)

Ridehusene er super, især det gamle ridehus (som KUN privatrytter må ride i) har en super lækker bund. Det store ridehus er os rigtig fint og der er næsten lige lagt en ny bund her os.

Hestene må max få op til 10 kg wrap/hø (du kan os vælge at blande det, fx 2 kg hø og 7 kg wrap)

Max 3 kg foder pr dag pr hest.

Jeg kan rigtig godt lide at være derude, stå der ude og min hest han trivedes perfekt.

I de gamle stalde er der nogen rigtig store bokse, samt dejlige brede staldgange hvilkent jeg synes er helt vildt lækkert.

Personalet giver foder, wrap osv - men du kan selv vælge at give din hest aftenhø/wrap hvis du vil have den skal have det på et senere tidspunkt (de fodrer kl .17 i hverdage)

Om Torsdagen, Fredagen og Søndagen må man springe. Torsdagen er det fast springundervnisning med en som hedder Anne. Om Fredagen er det en René. Om Søndangen må man selv springe eller få undervnsing, løsspringe eller ligende (i det store ridehus)

Jeg synes stemningen er super fin. Folk plejer altid at gide hjælpe hinanden og folk er generalt glade derude :)

Det et af de steder hvor jeg synes der har været mindst sladder af alle de dsteder jeg har været..

Du siger bare til en dag - så kan jeg da vise dig rundt hvis du kommer forbi derude :)

Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest.

Har en skade, som gør hun ikke må ride "hård" dressur eller spring.
McLean trænet, meget simpel og tillidsfuld.

0
0
Svar på denne tråd

Indtil videre
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 13:01

synes jeg i hvert fald at det lyder rigtig godt. Jeg kan især godt lide at de kan få meget foldtid.

Er det med at de maks må få 10 kg hø/wrap noget man selv bestemmer hvor meget de skal have af, eller er det personalet der vurderer det? Min hest vejer nemlig kun 450 kg og hvis man følger reglen 1 kg stråfoder pr 100 kg hest, så skal han jo maks have 5 kg, men lige nu får han 9 kg. Han er svær at holde huld på og han sluger sit stråfoder fordi han er vant til ikke at få noget for de andre heste, da han gik i løsdrift og så står han jo bare uden noget og stresser op, så jeg ville meget gerne have at han kunne få de 9-10 kg selvfølgelig. :)

Kan man også godt vælge at han får noget af sit aften-stråfoder når de fodrer (fx et par kg) og at man så selv giver det sidste om aftenen? For det ville være optimalt for ham hvis han kunne være dækket ind af stråfoder stort set hele døgnet og det ville han være hvis han får noget i boksen om morgenen, får på folden i løbet af dagen, får ved 17-tiden og så igen om aftenen af mig, jo. :) Det ville være perfekt! :D

Jeg vil meget gerne komme og kigge en dag, når jeg er flyttet til Albertslund og er kommet på plads, for synes det lyder som en meget fornuftigt sted. :)

Hvor store er boksene egentlig? Og er stalden lys og sådan?

Er der egentligt mulighed for at springe lidt i terrænnet? :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 14:46

Sandra: Grænserne for wrap/hø og foder er jo lige blevet fjernet så det er personalet der vurderer hvor meget hesten behøver.. Så derfor kan de gamle grænser godt overskrides hvis det f.eks er en mega tynd hest der kommer ind, som har behov for mere.

Jeg målte faktisk min boks igår- mener vi målte den til 2,80x3,80 eller noget i den stil.. Altså meget store bokse :)

-Men de varierer lidt, der er også stalde med mindre bokse, det her er en af de største.

Stalden er ikke som sådan lys mht. ovenvinduer osv, men jeg synes de er rimelig lyse fordi der er en stor port i hver stald, og den står som regel altid helt åben.

Den med høet 3xdagligt ved jeg ikke rigtig om det kan lade sig gøre, det kan det muligvis :)

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 17:54

Nu skal du os huske det strå på foldene så hvis din hest får meget foldtid så der jo slet ikke behov for de giver wrap/hø 3x dagligt overhovedet.

De får ikke morgenhø eftersom de kommer direkte ud efter morgenmaden. SÅ får de middagshø kl 12 som bliver inde resten af middagen spiser så det med det samme. De heste der kommer på fold efter middag og når de kommer ind om aften så lægger det jo både middags/aftens hø i boksen til den. Plus de altså lige når at kværne nogle og godt 5-7 kg på folden en hel dag :)

Du kan godt finde spring i tærrent :) Især ovre på den anden side af motorvejen. Der nogle fede stier og marker og hyggelig landsby :)

Min hest vejer ca det samme som din og han får pt 8 kg (4 wrap og 4 kg hø) pr dag. Og nogen gange når han ikke en gang at spise alt til næste morgen. Da han jo os går på fold HELE dagen. Er ikke til burheste nemlig :)

Så han kommer ud og ind så SENEST som overhovedet muligt..

Du kan godt købe ekstra wrap/hø på stedet, dette koster så penge.

Det hedder enten giver man selv aftenwrap/hø eller os gør man ikke.

Derudover vil jeg lige sige at vores wrapkvalitet er super lækker (y)

Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest.

0
0
Svar på denne tråd

Men er stråfodermængden
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 18:22

så inkl. det de får på foldene, eller er det kun det de får i boksen? For kan jo være lidt svært at holde styr på hvad hver enkelt hest spiser på folden. :)

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 17:07

Max 10 kg i boksen (ellers skal du købe ekstra) + det de så æder på foldene hele dagen (hvis du vælger din hest skal gå ude hele dagen og ikke kun til middag)

:)

0
0
Svar på denne tråd

Hø på foldene
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 01:55

Er lidt nysgerrig......

Er det kun hø, der gives på foldene??

Nu er det ikke fordi, at jeg har planer om at flytte min hest, da vi har det godt, hvor vi er.

Men hvis han f.eks. blev flyttet på ARK, så ville der for hans vedkommende være et problem, hvis det kun er hø, der gives på foldene, da han ikke tåler hø/halm(ej heller, hvis det er vandet).

Hvad gør man/I sådan en situation?? Eller der er måske slet ikke nogen heste med allergi hos jer??

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

Championatsvinder Dressur 2007

Vestegnens Rideklub

0
0
Svar på denne tråd

stråfoder på foldene
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 11:22

Hej

Jeg tror faktisk ikke der bliver givet hø på foldene.

Der bliver så vidt jeg husker givet frøgræs på foldene.

I år er høet af en rigtig god kvalitet, min hest der normalt har problemer med hoste om vinteren, har slet ikke haft nogen problemer i denne vinter, på trods af at han har stået med boksro i 3 måneder.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

tillægssåpørgsmål
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 12:24

Efter jegh var til stævne på ARK for 5 uger siden blev jeg også en smule interesseret i stedet. Tak til MIE for at besvare en masse spørgsmål

Jeg har et par spørgsmål

1: Jeg vil gerne SELV bestemme hvor meget foder og hø min hest får i boksen - er det ikke muligt? Selvom hesten spiser masser af frøgræs på folden så vil den jo stå i sin boks minimum 12 timer - så der skal den efter min mening havde 10 kg.

2: Hvordan og hvorledes med græs om sommeren?

Hilsen Trine

Med superhesten Sondrio

SÆLGES:

Nyt Mastadækken - PC camacher og klokker

BLUE HORS sælges: Botin, plejeshampoo og Magnesium F

SEND MIG EN PB FOR MERE INFO

0
0
Svar på denne tråd

Frøgræs
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 14:34

Hvis det er frøgræs de får på foldene håber jeg da også at man selv har noget at skulle have sagt i forhold til hvor meget de får i boksen, for der er jo ikke rigtig nogen foderværdi i frøgræs, selv om det da er rart at de har noget at gumle i, til mindskning af stress og mobning. :) Så hvis det er frøgræs, så skal han stadig gerne op og have de der 9-10 kg i boksen. :)

0
0
Svar på denne tråd

at bestemme selv
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 18:40

Trine: Altså til sidste hesteejer møde var der en masse ballade om at hesteejerne ændre fodermængde i tide og utide og at personalet fremover ville vurdere hvad der var brug for. Når det så er sagt, er det altså mig selv der har bestemt at min hest skal have ½ mål piller til hvert måltid og 7kg. wrap i boksen og de gange jeg har skulle have noget ændret har der ikke været nogle problemer. Mit indtryk var også bare at personalet var træt af at hesteejerne skrev hver og hver anden dag på tavlen i stalden at nu skulle det ændres til noget andet.

Mht. græs så ved jeg faktisk ikke hvad situationen er pt. for vi havde en græsfold, men den blev "taget fra os" men så vidt jeg ved gik nogen igang med at ansøge om en anden? -men er ikke sikker.

Dy: Som sagt har jeg selv bestemt hvad min skal have og hvis du snakker med personalet om fodermængde og de godt kan se at din vurdering er fornuftig, tror jeg ikke der bliver noget probelm overhovedet.

Nanna & Zadeek
www.zadeek.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 19:59

Havde lige skrevet et langt indlæg og så er det slettet!

Trine: Velbekommen, kunne være hyggeligt at blive staldbuddies igen engang :D

Man har selvfølgelig selv indflydelse på både foder og wrap/hø, men det hedder sig at det er personalet der fastsætter, netop pga. som Nanna skriver, at folk ændrede i tide og utide og skrev ændringen på tavlen uden at snakke med personalet først.

Mener man at ens hest skal have 10 kg, så tror jeg uden tvivl at den får det, jeg har selv haft indflydelse på Surprises hø/wrap (Han får 4 kg. hø middag og 5 kg. wrap aften og der er tonsvis i boksen næste dag) -og der har ingen ballade været..

Ej heller med foder, der har jeg også selv været med inde over og der er heller ingen problemer der!

Der kommer også en foderkonsulent hver anden eller tredje uge og ser på alle hestene, deres pels, huld, hvordan de tygger, om noget skal ændres osv, og det synes jeg er super :)

Græs: Kommunen besluttede i sommers at der skulle opføres børnehave på vores ellers dejlige græs, så ledelsen er vidst i forhandlinger med kommunen om et nyt græsareal, men intet er fastsat endnu. Der var desuden kun 4-5 pensionærer der rent faktisk benyttede græsset i sommers, så interessen for det var i forvejen ikke særlig stor.

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

Man kan
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 22:21

komme på sommergræs ovre i tencostalden, det ligger ½ time i skridt fra ARK. Det er der flere der gør og så skridter over de dage da skal have undervisning og lign. De øvrige dage rider de så bare på banen i tenco stalden.

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Kan man
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 12:56

eventuelt have part på en af rideskolehestene i en periode, kom jeg lige til at tænke på. For har nemlig ikke redet siden august/september og skal jo helst være lidt fit for fight når hyppen kommer hjem fra ridning. :)

0
0
Svar på denne tråd

part på rideskolehest
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 13:25

Hej

Nej, der er ikke mulighed for at have part på en rideskolehest på ARC.

Men der står jo mange privatheste så der er nok mulighed for at finde en at ride.

Ellers kan man melde sig til et rideskolehold.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider