Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sony Ericsson S312
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 11:06

Mojn.

Jeg har netop fået en Sony Ericsson S312. En mobil jeg er rigtig glad for. Men... Der er 2 ting, som irriterere mig. Derfor håber jeg at der måske er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg er vant til en Sony Ericsson K750i, som jeg var utrolig glad for. Der kunne jeg gennem indgående smser. Hvis jeg gemte en sms, så lagde den smsen i en mappe der hed "Gemte meddelelser". Men denne mappe har S312'eren ikke. Og da jeg prøvede at gemme en sms, så slettede den bare den gemte sms, da jeg skulle sltte indbakken. Jeg troede ligesom at den ville lade den gemte være, da den jo ligesom var gemt. troede det var meningen med en gemt sms? Men nej.

Hvordan gemmer jeg, når jeg får en sms? Altså så den ikke kan slettes, uden at jeg gør en "aktiv indsats".

Umiddelbart ser det bare ud som om at smsen bliver lagt over på memorycard'et, men ikke andet.

Hvad gør i andre?

Den anden ting. Når jeg modtager en sms, så viberere den 3 gange!!! R'v irriterende, for når den er på lydløs, så tror man at den ringer. Man kan nemlig ikke høre forskel!!!

Kan man ændre det, så at den kun viberere 1 gang?

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - Hustyrannen

Søger du billeder af varmblodshingste?

Så prøv at kontakte mig. Jeg ligger inde med MANGE! Også tyske og GAMLE.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider