Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstalding nær Hvalsø
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 15:53

Hei HNér

Da vi er to ryttere der står og mangler et sted til vores heste pr. 28/02-09 og vi har haft lidt svært ved at finde noget der er gået lige i hjertet på os, søger jeg hjælp fra jer i området, eller folk der kender til nogle gode opstaldnings steder i området.

Vi har lidt krav; - der skal være skov tæt på, der skal være ridehus, eller et tæt på man kan benytte, der skal være ridebane, og der skal ikke være nogen fold vagter, foder vagter osv. Vi ser helst ikke at der drives rideskole på stedet.

Skriv gerne hvis i kender et sted i området der har ledige bokse, vi har begge bil, så det gør ikke noget det ikke lige er i gå afstand, eller der ikke er noget offenligt der kører dertil.

P.F.T

0
0
Svar på denne tråd

der er jo.
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 16:38

luregjergaard. Ligger ved siden af skjoldnæsholm skoven. Ridehus, bokse og fuld pasning. Der er ingen rideskole.

Kan varmt anbefale det.

Rikke Jordy Tlf:51209116 kan i kontakte og høre mere.

IMC ønsker jer alle en

GLÆDELIG JUL

0
0
Svar på denne tråd

Inger:-)
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 16:51

Hei Inger

Ja den har vi også i tankerne, og har været nede og kigge, og snakke med Rikke, men hun har desværre ingen ledige bokse pt, men hun vil evt købe bokse ind til os, hvilket er rigtig flot af hende, men så skal vi af med en større sum penge, og da jeg pt er på elevløn er den en smule svær at kringle;-( Men det er et rigtig fint sted, og ville også være tryg ved at have min hest stående der.

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 23:04

Havde på et tidspunkt min hest opstaldet på et privat sted ved Skov hastrup, lige uden for Hvalsø. Dette er et super sted, hvor der både er ridehus og ridebane. Hestene har det som blommen i et æg og der er ikke overfyldt med mange opstaldere.

Det ligger tæt på skov og i et roligt område.

Det ligger på Espelundsvej 4, 4330 Hvalsø. Hvis du søger på Krak, så kommer kontaktoplysningerne frem.

Jeg ved ikke om de har ledige bokse nu, men det er helt klart et forsøgt værd at prøve og ringe.

0
0
Svar på denne tråd

Rikke;-)
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 23:08

Haha hvor sjovt, det sted du snakker om, er præcis det sted vi flytter fra. Vi har været utrolig glade for at stå der, men det er desværre ikke optimalt for os at have hestene der mere, af flere grunde!

Men mange tak for dit indlæg;-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved..
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 08:44

at de rligger noget lige ved siden af rikkes sted. Prøver lige at få fat i kontakt oplysningerne til dig. Kender en som har sine to heste stående der. Hun rider så over og benytter rikkes ridehus.

IMC ønsker jer alle en

GLÆDELIG JUL

0
0
Svar på denne tråd

hvalsø rideklub - lykkesholm
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 11:15

som ligger i Kr. såby de har alle faciliteter men ved ikke om de har ledige bokse - men det kender du vel hvis du er fra området :-)

0
0
Svar på denne tråd

Toftegården
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 11:22

Prøv at ringe til Lars og Inge på Toftegaard.

www.stald-toftegaard.dk

Der skal man kun selv muge og give wrap, som der er ad libitum.

Men det er velset at man hjælper med ind og ud lukning hvis man alligevel er der, og ikke er igang med at ride osv.

Jeg har stået der et halvt års tid, men måtte flytte da min hest ikke kunne holde sig fra at bedække en af hopperne han gik på fold med.. (det er kun 1 fold der er blandet, resten er kønsopdelt, men han var konstant oppe at slås med den på vallakfolden)

Holly Dolly

Elsker mine dyr:

Melando

og

Emma

Søger en skimmel låne-hoppe efter Coronado, til avl, til næste år

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 13:38

inger..

er der mon en adresse på det sted du nævner ved skjoldnæsholm?

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak alle
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 17:56

Inger; - ville da være alletiders med nr til det sted ved siden af Rikkes, især hvis din veninde siger god for stedet;-) Skriv gerne evt oplysninger i PB

KB; - Kender godt til Lykkesholm, men da dette også er en rideskole, er jeg ik int i at flytte derud, men tak for dit indlæg:-)

Holly Dolly; - Mange tak, det vil jeg da helt sikkert kigge nærmere på;-)

hotlipps11; - Hmm lidt mærkeligt at `overtage´annoncen på den måde

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 07:46

nulle hvad er dit problem?????????????????

0
0
Svar på denne tråd

Hotlipps11
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 12:32

Mit problem er jeg mangler et sted til 2 heste, hvis du ligeledes mangler sted din dine dyr, foreslår jeg du selv opretter en annonce, eller skriver en privat besked til Inger, eller følger med på annoncen som jeg har oprettet, da der står hun vil vende tilbage med oplysninger!

Ha en fantastisk dag!

0
0
Svar på denne tråd

Bryggergården
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 12:36

Inger Bertelsens sted:

Bryggergården

Bryggervej 3, 4330 Hvalsø

Kan jeg varmt anbefale.

- Store dejlige bokse i lys stald

- Ikke så mange pensionærere

- Kort afstand til Skov-Hastrup skovene

- Store STORE folde

- Pasning efter alle kunstens regler

- opsyn døgnet rundt

- ridebane

- Der kan vidst rides til ridehus (Men er ikke helt sikker, da jeg kun havde min hest på sommergræs, mens jeg red Ingers ene hest.

- Økologisk, hjemmehøstet wrap af den lækreste kvalitet

- Søde mennesker i stalden

- De sødeste ejere af stedet.

- Jeg mener at det er fuldpension og tror nok at det koster 1200,- inkl. alt. Men er ikke helt sikker.

Boede jeg i Hvalsø, så stod min hest dér! :)

Inger selv er landsholdsrytter i Langdistance.

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

BOKS UDLEJES I SØLLERØD/ GL. HOLTE se: forum.distanceridning.dk/ viewtopic.php?t=2837

www.teamshagya.dk

Man har et standpunkt til man tager et nyt

0
0
Svar på denne tråd

Vassen
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 17:40

Gud ja, kender jeg da egentlig godt, kender Inger, hun har engang undevist mig i svømning på skolen, HIHI :-)

Men var faktisk ikke sikker på om hun tog opstaldere, troede faktisk kun hun havde sine egne distance heste stående! Men det vil jeg da helt sikkert undersøge:-)

Mange tak!

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 22:01

Nulle: Sjovt du kender hende. :)

Hun tager opstaldere, men er som sagt ikke helt inde i vilkårene, da vi lavede en bytte tjeneste ting; min kom på sommergræs hos hende og jeg red Portal. :)

Hils hende gerne fra mig. :)

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

BOKS UDLEJES I SØLLERØD/ GL. HOLTE se: forum.distanceridning.dk/ viewtopic.php?t=2837

www.teamshagya.dk

Man har et standpunkt til man tager et nyt

0
0
Svar på denne tråd

Vassen:-)
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 22:16

Jeg vil da helt sikkert ringe ud og høre hende om hun har flere pladser. Der er faktisk en fra vores stald der flytter op til hende med sin hest. Tror bestemt også kun hestene har det fantastisk der:-) Havde som sagt selv overvejet stedet, men var ikke sikker på om hun tog andre ind:-)

Jeg har faktisk redet sammen med nogen fra hendes familie som bor ude i området også, men de har ikke heste mere.

Kunne jo være hun kunne lære lidt fra sig mht hendes distance ridning?

Skal nok hilse, når jeg snakker med hende:-)

0
0
Svar på denne tråd

Toftegård
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 08:33

er bestemt et hyggeligt sted men er der skov i deres baghave??

bagsiden af Ledreborgskovene har også et par pensioner hvor muligheden for opstaldning er tilstede.

Mit foralg er at du starter din bil, kører rundt omkring de skove du vil ride ( er det ledreborg eller hvalsøskoven der trigger dig??) og så går ind de steder du kan se der er folde og hører om de har ledige bokse.

Mange annoncerer ikke med dette da de ofte fyldes op via mund til mund metoden

Lykkesholm har rideksole ja, men idag hvor de har 2 ridehuse er det så et problem???

Karina

Springsadel Stübben Siegfried MF special sælges

sort -Bom 32- 17" sæde

4000 dkk

0
0
Svar på denne tråd

hej igen..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 09:41

desværre var der ingen ledige bokse.

Håber i finder ud af noget.

IMC ønsker jer alle en

GLÆDELIG JUL

0
0
Svar på denne tråd

Tak skal i have:-)
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 21:00

Karinae - Hmm tror det med at starte bilen er en rigtig god ide, for tror du har helt ret i at de ´små`lokale stalde bliver besat, som du siger fra mund til mund:-)

Inger - Oki, man tak fordi du prøvede at høre:-)

0
0
Svar på denne tråd

Klap lige hesten
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 22:06

Undskyld men må da lige have luft. Hvad er det for en måde at fare op på fordi en bruger tillader sig at spørge efter en adresse i en tråd på et DEBAT-forum som ikke er en opslagstavle til annoncer som man ikke må lave her i DEBAT-forummet?

Det er da ganske forstålige at hvis denne bruger også søger et sted til sin hest, at hun så spørger om oplysninger når det bliver nævnt et sted som lyder interessant.

Ellers skulle du nok have lavet en rigtig annonce på det der hedder markedspladsen i stedet for her hvor det er et debatforum, hvor man kan risikere at andre henvender sig til andre i ens tråd.

Sikke en opførsel...

Hilsen Benedicte

Farvel min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. :-(

Gudesmukt painthoppeføl med fantastisk afstamning og dejlig cremello quarterhoppe i fol sælges:

http://www.wisemice.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Kære Benedicte
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 22:20

Nu var dette oplæg faktisk sat uder andet forum først, da jeg netop søgte oplysninger til mit eget forbrug, og ikke andres!

Så det er jo altid godt at have sin baggrundsviden iorden, når man skal frem med sådan en anklage!

Så halleluja jeg håber du har fået en masse luft, og ikke er død, for luft skal der jo bruges til overlevelse;-)

Og ganske fantastisk hvis jeg netop har reddet din dag, ved at give dig luft.

Fare op, hmm kan jo diskuteres, sidder udemærket plantet!

Men du skal da lige have GODT NYTÅR med i tankerne, hvis dette kan få dit @!#$ op og koge, så blir det nok et hårdt år;-)

Framelder tråden, da formålet med dette oplæg var at finde et nyt sted til min og min venindes hest, så takker for dem der har været behjælpelige med dette, og er ked af det skulle blive til en debat om hvorvidt man må skrive på andres annoncer eller ej, da det klart ik var meningen, da dette til start blev oprettet på MP.

0
0
Svar på denne tråd

Nulle...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 22:19

troede ikke der fandtes så små sko at gå i men det har du lige bevist at der gør!

Mvh.

Louise Nielsen.

Aagaard Stables.

Stutteri og springstald med fokus på avl af springheste.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider