Hej 
Er der nogle herinde fra der har erfaringer med Lars Trier Kjøller - og som kan fortælle mig hvordan han underviser?
Min nuværende underviser, og jeg har dersværre ikke helt den rette kemi. Det virker lidt som om han ikke synes min hest er noget særligt, og så fungere det ikke helt, da min hest er ret stærk og stor, og jeg ikke helt får at vide HVORDAN jeg skal takle det. Han er ellers en genial træner. Men da hesten også skal flytte nu her, skal jeg også ud at se efter ny træner.
Jeg leder efter en dygtig underviser, som har tålmodighed og som vil sætte sig i mit sted og hjælpe os videre herfra. Hesten og jeg rider LD/LC i træning, men da hesten virkelig bare løber fra mig kan vi ikke springe højere da jeg ikke tør, og er noget bekrymret for om hesten når at flytte benene hurtigt nok. Min træner siger bare at jeg :" bare skal ride frem af og selv lade hende bestemme tempoet, for ellers bliver hun utryg og vil ikke springe"
Men det bliver altså farligt, når springene bliver blot en smule højere end nu:o( samt når hesten ræser banen rundt uden nogen form for kontrol, noget andet er at det osse bliver temmeligt farligt, så snart springene bliver højere og/eller bundforholdende ikke er 100% optimale.
Og dertil kommer så at hesten næppe nyder turen rundt, når det foregår på den måde. Det gør jeg jo hellere ikke.
Derfor vil jeg gerne hører om der er nogle der har erfaringer med Lars ?
Forsat god jul/nytår