Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Springunderviser-kbh, vestegnen, nordsj?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 20:25

Hej.

Må jeg høre hvem i rider springundervisning ved og kan anbefale/ikke anbefale i områder omkring kbh., ved vestegnen, måske lidt længere nord, eller syd på?

Jeg står og mangler en der er ret pædagogisk og kompetent til at hjælpe mig med min springning, jeg er mere eller mindre bange for springningen, men ønsker proff. hjælp til det, med resultater.

Jeg har tænkt lidt på Sigurd, nicolai heine ruus, enemark, måske gulaker, det er dem jeg lige kan komme i tanke om, som jeg har hørt godt om i området.. men da jeg ikke kommer i springkredse til daglig, må der være nogen jeg har glemt, eller andre jeg ikke har hørt om, godt som skidt.

Håber virkelig på jeres hjælp!

Hilsen Mig :)

Jeg behøver ingen signatur

Passier Optimum sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Nicolai Hein Russ
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 20:37

har jeg af flere omgange selv overvejet. Alette herinde fra rider hos ham ude på VER, prøv at skrive til hende om du må komme ud og se en træningslektion. Men det handler jo også lidt om hvorvidt du kan komme ind på stedet hvor de underviser. Det er jo ikke alle steder man kan komme udefra og få en plads. Ulrik Trolle underviser også i det område.

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

tyskland
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 21:31

Bare til info: Nicolaj er flyttet til Tyskland og arbejder for Schockemöhle.

0
0
Svar på denne tråd

ja okay
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 22:17

så er det ikke en mulighed :)

Hvad med enemark?

Passier Optimum sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Vestegnen
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 09:49

Ja, som Loula rigtigt skriver er Nikolaj draget til Tyskland, da han fik tilbudt et godt job der. Super fedt for ham, men meget ærgeligt for os andre!

Nu har vi Michael Lyngsø som underviser i stedet for.

På SIV har de Tina Aavang, i Karlslunde er der Ladegaard, Trolle er på Aagaarden, Sigurd er på Barthahus (og andre steder, men det har jeg ikke styr på), HIS har Kim Kjærgård og Gulaker, og i Holte er der Dresler og Lars Ringkær.

Det var da et par af "de store" i området, men hvem der er særligt pædagogiske har jeg ikke styr på :-)

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 19:25

He he.. Som om Nikolaj er pædagogisk

Ikke overfor konen ihvertfald

0
0
Svar på denne tråd

Michael Ladegaard er god!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 20:00

Jeg kan anbefale Michael Ladegaard i Karlslunde - check hans hjemmeside www.teammila.dk

Dygtig, behagelig og tager alle - såvel uøvede ponyryttere, som voksne eliteryttere seriøst.

Venlig hilsen

Birgitte

Billig opstaldning tilbydes ponypiger i veludstyret privatstald mellem Karlslunde og Tune

Se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Trine..
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 22:31

Haha, nej ikke lige pædagogisk, men alligevel får han altid det bedste ud af folk og de ender altid med at hoppe meget højere end planlagt alligevel :-)

Håber at det går godt med ham i det store udland og hils!

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

forstår ikke helt
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 09:34

hvad du mener, er det resultater på springbanen du vil have eller resultater med din angst du vil have???

Så er der nemlig stor forskel på hvem jeg vil anbefale.

Der næst hvad er din forventening, er du villig til at gå baglæns og lave om på din ridestil, starte forfra om man kan sige??

Eller leder du bare efter en som skræmmer dig mere end springningen.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

pruhest
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 11:03

Jamen det er begge dele, ejg lede ikke efter en der skal skræmme mig til at springe, for det virker ikke, overhovedet, det prøver de nemlig alle sammen når man siger man ikke vil, eller er meget nervøs.

Det der med at lave ridestilen om, ja det er jeg, hvis det er en der er kompetent og kan argumentere for sin ridemetode, jeg ride i dressur efter at ride med små hjælpere, og at hesten skal bruge sig rigtigt over ryggen, med bagpart osv.

sådan vil jeg også gerne kunne ride på en springbane, dvs. er ikke intra i en, der bare siger hesten skal have en bag i hvis den stopper foran et spring, eller hesten bare skal have et kraftigere bid i munden, hvis man ikke kan stoppe den ect.

dvs. en der kan lære mig ikke at være bange for at springe, og lære mig at RIDE en springbane, uden stress, jag osv.

:)

Passier Optimum sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg....
Forfatter: 
Dato:  27-12-2009 14:24

havde en periode hvor jeg var ret bange for at springe efter et styrt.

Jeg begyndte så at springe hos Tom Gulaker, som hjalp mig meget

Så jeg vil anbefale dig at prøve at kontakte Tom.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 09:36

Ja, han fik mig til at springe 1.60, selvom jeg aldrig har sprunget højere end 1.15 før.. Og red så lige 1.70 i højdespringning dagen efter..

Min erfaring er at man skal have en træner, der kan presse en lidt, når man får en "hjerneblødning" og ikke tør.. Det virker for mig...

0
0
Svar på denne tråd

Trine..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 18:32

Blærerøv!

Jeg har kun hoppet 155 haha

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider