Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Julegaver til de GAMLE
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:42

Det synes jeg er det sværeste!

Julegaver til vores oldeforældre ( over 80 år, men meget unge og friske af sind)

De har jo ALT og mangler intet. Jeg har ikke nogen billeder jeg kan give... så hvad så??

hvad giver I olderne i jeres familie??

Stort hus i landsby med plads til børn og mange heste sælges- 10 min. fra Kolding

Happy-horse- Alt til super priser

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:49

Ja min bedsteforældre, som jo er mine børns oldeforældre. De får en kurv med lidt hjemmelavet konfekt, julesmåkager, hjemme fanget røget ørred, lidt godt marmelade og julethe + et billede af min mand og jeg hvor vi står under vores æresport fra vores kobberbryllup.

Det andet hold - dem på min mands side, de får også en kurv, bare med lidt mere alm. mad og godter i + også et billede

Mvh Marianne

Stolt pony mor med stave og gramatik fejl.

0
0
Svar på denne tråd

IDEEN!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 07:12

Jeg har hørt om en super super god ide til vores gamle.(min skal ha én)

Hvis de bruger rollator har jeg hørt om en rollatortaske til at hænge på rollatoren.!!!

Så det i avisen.

Det så godt nok smart ud.

Man kan få dem via hjemmesiden. www.tori-d.dk

Jeg har selv bestilt der igennem og taskerne bliver sendt ret hurtigt. og de er meget fine.

Mvh Frida

NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR ANGEL CAN FLY

0
0
Svar på denne tråd

1234546
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 10:43

Hos os er vi 4 søskende, og vi begyndte for adskellige år siden på en pakkekalender til vores ene hold bedsteforældre. Nu er min bedstemor alene og 92 år gammel, men elsker stadig sin pakkekalender.

Hun har været meget nervøs for om vi mon holdte med det et par gange ( først da hendes mand døde, og sidst da hun selv opgav at give gaver til den efterhånden store familie ), men det nænner vi simpelthen ikke.

Hun går sådan op i det, selv plejerne i den beskyttede bolig er begejstrede for det, noget at stå op til hver morgen, og så er det lige meget hvad det er.

Købmandskurven er også en god ide, vi har så "bare" pakket lignende ting ind, så der er en gave til hver dag, og hun bliver lige glad for en pakke toiletpapir som en pose kaffe, det er tanken der tæller, og bedste har altid været en STOR fan af alt det der med julepynt og pakker.

Der bliver sågar ført protokol med hvad hun får de forskellige dage, ellers kan det knibe med at huske det og det går ikke for det er jo rart at have noget nyt at fortælle i en ellers ret ensformig dag...

En af mine "pakker" i år er et julekort med en besked om at være klar til afhentning, så kører vi en tur ud til min mor ( hendes datter ) og får gløg og æbleskiver. Sådan noget bliver hun meget gladere for end en hvilken som helst gave, som hun har 3 af i forvejen, bare man giver sig tid til hende i en ellers for os travl hverdag.

Det kan jo ikke nåes med pakkekalender i år, men måske en ide til næste?

Er man helt blank kan man jo skrive et kort hvor man inviterer på frokost på lokal restaurent eller noget lignende. Det er noget man kan give igen og igen, uden det tager plads i skufferne og som der med garanti ikk' ligger 3 af i forvejen.

Da bedstefar døde, havde han adskellige skjorter der endnu ikk' var pakket ud af posen endnu...

Glædelig jul

Rasser

0
0
Svar på denne tråd

svært svært
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 15:39

Åhh jeg synes bare det er så SVÆRT!!

men tak for jeres ideer, som måske nogen kunne bruge?

Vores older er helt i toppen gående *S* Og gavekurve har de / får de an mass..

De skal iøvrigt holde jul her hos os i år ;)

Så måske ØREPropper pga vores små støjende unger? *SSS*

Stort hus i landsby med plads til børn og mange heste sælges- 10 min. fra Kolding

Happy-horse- Alt til super priser

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 23:23

Vi har ført brugt følgende i familien :

Et års/½ års abb. på et ugeblad, så det kom med posten.

Et gavekort til den lokale købmand eller blomstehandler.

Jeg arbejder på et ældrecenter, og der ved jeg at familiebilleder altid er lykken, samt pæne natkjoler sætter de pris på.

Min Bedsteforældre har i år fået en kæmpe jule dekoration og julekasse, er friske men har alt.

Min Mormor som også er frisk, ønskede sig en bestemt trøje, så det var nemt.., men kender godt problemet

Ved at flere med eget hus/bolig har haft meget glæde af , en´af de fulekasser med kamera i, så går de meget op i hvornår der mon kommer æg...

Spændt på hvad du finder på...

Glædelig jul til alle HN er..

Mvh Helle

STUTTERI HEDEN

Avl af stambogsførte shetlandsponyer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider