Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

opstaldning på fyn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 08:25

Hejsa derude,

ville lige forhøre mig om nogle kender nogle opstaldningssteder i haarby og omegn på vestfyn. har hørt der skulle være noget i trunderup, men kan intet finde.

det skal self være til a betale sig fra da jeg kun tjener 3000 i mdr når jeg har betalt alle udgifter...

Man er ikke bedre end den hest man rider. ;)

0
0
Svar på denne tråd

svar.....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 15:21

Hej

Hvad skal du have opstaldet?...pony, hest, hvor mange...hvad skal der være på stedet? osv....

Damgård

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 21:38

Er Assens med i det område du søger?

HILSEN JOAN

0
0
Svar på denne tråd

hey....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 20:21

har ikke fået en hest indkøbt endnu da jeg vil være sikker på opstaldningen indtil min chef får bygget hestebokse, før jeg anskaffer mig hesten. men muligvis en stor pony men nok en hest. og bare een.

på stedet skal der være ordentlige bokse, altså ikke for små og "skumle"(mørke), ikke at det skal være a la et drivhus, bare hesten får plads og lys nok, ridebane ville være a foretrække og så skal foder,hø/wrap, strøelse og ind- og udlukning være med i prisen da jeg er på arbejde fra 7-16 og ikke har noget at transportere mig på andet end en cykel.

men helst i omegnen af haarby, og derudaf. har set lidt på rideværestedet i jordløse men ved ikk helt...

assens er måske lidt langt væk da det tager mig mellem 1½ og 2 timer a komme derud, og har jeg ikke tid til når jeg skal med bus osv. og gerne vil kunne bruge 2 timer min derude uden a ha travlt bagefter.

Man er ikke bedre end den hest man rider. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider