|
|
| döbert classic |
|
|
Jeg har set den fedeste trense herinde på et billede i ovenstående mærke med bling V pandebånd hvor finder jeg den henne på Sjælland ? Mvh. Karina
Brunbroget Irish Cob hoppe, Kåret Fløj samt Årets bedste Hoppe Danmark Øst 2009 sælges, Se min præsentation
Velholdt hus Sjælland Stevns på landet sælges omgivet af marker tæt på skov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Er der mon andre |
|
|
der kender til forhandlere ? Karina
Brunbroget Irish Cob hoppe, Kåret Fløj samt Årets bedste Hoppe Danmark Øst 2009 sælges, Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdjkldjal |
|
|
Hvis du søger på google vil du finde en masse forhandlere af ovenstående. Vil du købe over nettet eller skal det være i nærheden af dig?
Tanja
"Shut Your mouth - open your mind."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trense |
|
|
Kunne godt tænke mig at se den live og mærke kvaliteten, f.eks på denne trense www.heste-nettet.dk/lodge/134492/ billeder/793200/ Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kdsldss |
|
|
Jeg ved www.qvistgaarden.dk/ product.asp?product=1344 i sorø har dem hjemme i mange modeller. Selv er jeg fuldstændig forelsket i den der er linket til, kan bare ikke finde ud af om foringen skal være creme eller ensfarvet i mørkebrun som trensen.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker |
|
|
Ja den ser virkelig lækker ud, måske nemmere at afgøre når man ser den live. jeg bor på Stevns på Sjælland, så Sorø kan jeg vist godt køre til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdjklakj |
|
|
Jeg har set den live, det gjorde ikke forelskelsen mindre, haha...
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heldige kartoffel |
|
|
Hvor så du den henne ? , og kan du huske hvad den kostede ca. ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdsgsddd |
|
|
Det var hos qvistgården jeg så den.... rigtig lækker blød.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke lys |
|
|
Jeg syntes bestemt ikke Döberts kvalitet svarer til prisen Syntes det er en fantastisk lækker trense (det første års tid) så går det kraftigt ned af bakke !!! Foringen på en mørkebrun trense med lys foring bliver ret hurtig grim (nærmest sort indvendig) og her hvor trensen er 3½ år gammel syntes jeg faktisk allerede den er mørnet flere steder til trods for den er passet godt på. Pandebåndene er tilgengæld gode til at holde på stenene og jeg syntes de holder sig blanke længe og er nemme at pudse op. Ovenstående er på daglig brug af trensen Nå men det var sikkert ikke det du ville vide men jeg vil dog blot gøre dig opmærksom på at den cremede foring er utrolig sart og gør at trensen hurtig bliver "gammel" at se på
VH Heidi
Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Læderspringpladegjord 130 og dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt ok |
|
|
alle erfaringer er velkomne ) Hmm mærkeligt at den bliver sort indeni, så må læderet jo være farvet lyst, hvis det bliver slidt af, hvis det altså er det der sker, og uha mørner det ?, det lyder altså ikke så godt, så må det jo være en dårlig kvalitet læder.......... øv Hvilkem trense har du så bedst erfaringer med Heidi ? Tak Tanja, vil prøve at finde tid til at køre forbi der engang i det nye år Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Stübben plejer at være kvalitet der holder, jeg ved kieffer har tildens til at blive bløde i læderet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
OS synes jeg personligt er alle pengene værd. Men Stübben holder sig også pænt længe.
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der |
|
|
nogen af dem i nævner som har en model a la den jeg har linket til ? Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horze.... |
|
|
Jeg mener det var i Horze København jeg så en tilsvarende trense, vist nok med et andet pandebånd.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|