Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

ErgoPur SaddlePad
Forfatter: 
Dato:  30-11-2009 20:57

Hejsa allesammen

Jeg pønser på at købe sådan en lækker sag. Jeg har læst og hørt godt om den, men ville lige høre om nogle af jer herinde har nogle erfaringer med brugen af disse pads? Den koster jo lidt kroner, så vil være helt sikker før jeg bestiller en. Men umiddelbart lyder den som lige netop det jeg står og mangler til mine sadler :)

Link til en forhandler:

shop.islandshesten.dk/ product_info.php?cPath...cts_id=741

Glæder mig til at høre jeres feedback på dette produkt :)

Venlig hilsen Josefine Skov

*Skovsminde*

avl af Welsh Cob's

http://www.skovs-minde.dk

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  01-12-2009 08:50

hej josefine

Jeg har sådan en til vores 2' pony. Jeg er super glad for det.

Jeg sidder meget bedre i sadlen. Vi har ingen dårlig sadel, men jeg synes lige den giver det sidste. Jeg købte det, fordi vores var i genoptræning for muskeler i ryggen. Jeg synes virkelig det har været pengene værd. Men det kommer jo an på, om der plads under din sadel til det.

Jeg har hørt at Kiropraktor Rikke Andersen, har anbefalet dem. Men ved ikke nærmere om det er i forhold til specielle problemer eller bare generelt.

Hilsen Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

heyheyhey
Forfatter: 
Dato:  01-12-2009 20:45

Hej Rikke

Tak for svar :)

Ja jeg køber det især nu hvor jeg skal træne min unghest op i dressur og han mangler en del muskulatur ved ryg. Han har en sadel der passer ham perfekt, men vil gerne give ham lidt 'ekstra'.

Nu er det bestilt, så jeg glæder mig bare rigtig meget til det kommer hjem - har bestilt et 3 cm tykkelse, men det kan være at jeg måske skal bytte det til et 2 cm hvis det fylder for meget under sadlen. Umiddelbart tror jeg fint det kan være der, min dressursadel har ikke så forfærdelig store puder, og de har en god form til at fordele vægten ud på en pad :)

Jeg selv skal også i form med ridningen, og kan i hvert fald mærke på min ryg at det bliver hårdt, så det gør nok også godt for mig. (Jeg er hypermobil i min krop og bindevæv i det hele taget - så jeg kan godt mærke når jeg har ladet rygtræningen ligge på hylden i et par år - ridningsmæssigt).

*Skovsminde*

avl af Welsh Cob's

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har et...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2009 21:32

og er super glad for det.. har primært brugt det under min "lammefætter" da jeg først nu endelig har fundet en sadel til min umulige hest.. Men her bliver det også brugt..

Det bedste for mig har været den effekt det har haft på min ryg,, Det er håndt at ride i lammefætter og der har jeg kunne mærke en klar forskeld,, jeg bliver ikke så træt i ryggen.. Så kan man jo kun gisne om det har samme virkning på hesten!!

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

PRE hingsteføl sælges ved fravænning. .Se hjemmeside.

Transporter/lille kørekort sælges Se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

tutteluuut
Forfatter: 
Dato:  01-12-2009 22:57

Jeg har også tænkt det samme - min unghest og jeg har redet meget med min barefoot london, men den er virkelig anstrengende for os begge når vi vil ride seriøst, især under opstarten til den seriøse ridning (andet end hyggeture). Så jeg vil også forsøge mig med hvordan den vil samarbejde med pad'en.

Er gået over til min dressursadel nu, da den, her i starten hvor vi rider meget letridning, føles mere skånsom for os begge.

Der er i hvert fald mange anvendelsesmuligheder med de pads.

Dejligt at høre om jeres gode erfaringer med dem :)

*Skovsminde*

avl af Welsh Cob's

0
0
Svar på denne tråd

glæd dig
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 09:15

hej Josefine.

Jeg har også den på 3 cm tykkelse og jeg har hypermobil hoftebøjer og derfor gammel beækkenløsning og jeg den har været super god for mig på den front. Jeg føler selv at min opstilling er blevet mere korrekt, fordi jeg sidder bedre på en eller anden måde. Det er svært at beskrive, men er glad for den. Håber og tror også vore hest er det.

glæder mig til at høre hvad du synes om den, når du får den hjem, hvis du vil skrive en lille opdatering.

julehilsen fra Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider