Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

falsk varedeklamation
Forfatter: 
Dato:  23-11-2009 16:58

hmm ja jeg sidder her og undrer mig lidt.

købte forleden en pakke corner rød 100 (cigaretter). jeg piller det øverste plastic af og åbner pakken og tager en smøg. hmm den smager lidt anderledes så kigger lige på pakken igen, hvor navnet Pall Mall springer mig i øjnene. det var mærkeligt, var sikker på at jeg bad om en rød corner og pakken ligner også fuldstændigt, samme logo osv det er kun øverst på pakken at der står det forkerte navn, så tænker at de nok bare har skiftet navn. i dag kigger jeg så lidt nærmere på pakken og det viser sig at selve æsken er at mærket Pall mall som jeg kan læse mig til er et amerikansk produkt, hvor corner jo er dansk så vidt jeg husker. det de har gjort er at vikle plastikken fra corner cigretterne rundt om en pakke Pall Mall .

og så er det jo jeg tænker det må man da ikke, må man? jeg mener, jeg betaler jo for en vare, som så ved nærmere eftersyn viser sig at være noget helt andet.

jeg har desværre røget alle cigaretterne så så ikke om logoet på selve cigaretten også var pall Mall men det går jeg stærkt udfra, da de smagte anderledes.

men hvad gør jeg. går jeg hen til foretningen og viser dem pakken? contakter forhandleren? eller er der en forklaring på ombytningen som jeg ikke lige har hørt om eventuelt en fussion mellem de to firmaer?

Mvh Line

0
0
Svar på denne tråd

corner dør
Forfatter: 
Dato:  23-11-2009 18:28

Corner udgår... Der er ikke noget der hedder House of prince mere de er opkøbt af British American Tobacco. British American Tobacco´s svar er at det er den samme cigaret og Danmark er det eneste land der har kaldt den corner.

Jeg har dog hørt det før at der er forskel i smagen.... Som forhandler kan de kun rådgive dig hvad de har fået at vide af firmaets konsulent. Og de fortæller at Pall Mall og Corner er samme cigaret.

0
0
Svar på denne tråd

Min....
Forfatter: 
Dato:  23-11-2009 18:29

Min veninde var også meget forarget da hun stod i samme situation som dig. Dog lå der en indlægsseddel med en forklaring om at Pall Mall har opkøbt (eller lignende) Corner.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2009 19:39

tusind tak for svar.

ej jeg er altså en spade, du har ret Tina, der ligger ganske rigtigt en seddel i pakken.

Mvh Line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider