Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

RTS ridebukser
Forfatter: 
Dato:  17-11-2009 17:57

Jeg har for 2 måneder siden bestilt et par ridebukser på RTS's hjemmeside.

Jeg har endnu ikke modtaget dem, har været i dialog med kundeservice flere gange, men de kan stadig ikke oplyse noget om leveringstidspunkt.

Har lige prøvet at gå ind på deres hjemmeside, men den virker ikke, i hvertfald ikke i øjeblikket.

Er der nogen der ved hvorfor de ikke kan levere og om jeg skal forvente at modtage dem eller blot skal droppe det..

Det skal siges at de endnu ikke har trukket pengene så jeg har intet økonomisk udestående med dem, blot et ønske om et par nye lækre RTS bukser, for de er nu bare de bedste...!!

Mvh

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-11-2009 19:13

det lyder da underligt, jeg ha handlet med dem flere gange og der er ik gået mange dage før jeg har modtaget mine bukser.

er de i restorder? hvis du har haft kontakt med dem er det da underligt de ik kan sige hvornår de blir sendt

SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!

DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL

www.123hjemmeside.dk/devito-secret

R.I.P Secret Soul, 3 juli 1989-30 nov 2008 ...

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2009 20:21

Jeg har købt ridebukser hos dem for et par måneder siden.

Jeg bestilte og betalte over nettet, men da jeg stadig ikke havde fået bukserne efter 2 uger, skrev jeg en mail til dem. Jeg fik et venligt svar tilbage, at den farve jeg havde bestilt var i restordre, og de ikke vidste hvornår jeg kunne modtage dem.

Jeg valgte så en anden farve, og vupti havde jeg et par lækre bukser to dage efter

Jeg syntes absolut deres service var i top, og de var hurtige til at svare mine mails, og meget venlige.

Så hvis dine bukser er i restordre, kan du så ikke ændre din bestilling, hvis du ikke vil vente?

Adfærdstræning, trailertræning,

tilridning tilbydes.

Se mere på

www.horsemind.dk

V.I.D Hundepension: www.dogmind.dk

Næste tur til sjælland og fyn d. 8-9. november 2009!

0
0
Svar på denne tråd

Anden farve
Forfatter: 
Dato:  17-11-2009 20:48

Det kunne selvfølgelig være en mulighed.

De svar jeg har fået fra dem har også været meget venlige, men ikke så informative. Har skrevet til dem i dag for at høre nyt, når de vender tlbage vil jeg spørge om restordren gælder alle farver..

Mvh

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

øv.....
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 16:57

Har fået at vide at det er hele deres kollektion der er i restordre og på ubestemt tid..... øv øv..

Mvh

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har bestilt
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:03

et par i juni, de er stadig i restordre.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 12:19

Jeg bestilte 2 par i maj måned i år. Og det ene par har jeg først fået for en måneds tid siden.

Jeg fik at vide at deres stofleverandør var gået ned, så de var på udkig efter en ny. Og de har mange krav til deres leverandører, så det kunne tage nogen tid.

Det andet par bukser endte jeg med at afbestille, for der ville gå endnu længere tid før jeg kunne få dem.

Hvis det er, har jeg et par helt nye hvide RTS liggende i str. 84, som jeg gerne vil sælge.

WWW.ELBKGAARD.DK

Venter føl efter Blue Hors Romanov, termin 11 april 2010

- Og har selv termin 1 april 2010 ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider