Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

soyaskrå og raps og solsikke
Forfatter: 
Dato:  17-11-2009 11:12

hej kloge HN´er

min sædvanlige leverandør af soyaskrå har udskiftet dette produkt med en blanding af soyaskrå iblandet raps og solsikke for at få et højere proteinindhold (så vidt jeg forstod på ham). Han vidste ikke om det dur til heste (det er en landmand der har grise), så derfor spørger jeg jer..

kender i noget til dette produkt og kan det bruges til heste??

eller skal jeg bide i det sure æble og køre ind til foderstoffen og give dobbelt pris bare for at få rent soyaskrå.

håber i kan hjælpe mig.

0
0
Svar på denne tråd

Foder...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 09:05

Både sojaskrå, raps og solsikke findes jo i et utal af andre fodermidler til heste, så umiddelbart kan jeg ikke se nogen problemer der.

Men det ville være en god idé, at få produktet indregnet i et foderprogram, så man ikke over forsyner hesten med protein.

Med venlig hilsen

Lone...

Stald Julshede...

Stifter af facebook gruppen:

Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤

Alle er velkomne!

0
0
Svar på denne tråd

ifølge landmanden
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 07:22

skifter han jo produkt for at få koncentreret proteinerne.. det er jo bare det om proteinerne er lige så gode til hestene..

jeg kan jo godt se en fordel i de er mere koncentreret da mit føl slet ikke kan spise den mængde soyaskrå han skal ha i følge sin foderplan..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider