Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sadel til fuldblod/trakehner
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 19:44

Hej Hn'er.

Jeg tænkte på om der er nogle herinde som har en fuldblod/trakehner?

Jeg har en 7-års og jeg skal nu til at finde nr. 3 sadel på 2 år fordi han ændrer sig i muskulaturen og generelt er sart i sin ryg. Tegnene viser sig tydeligt når sadlen ikke passer og alt andet er ok, han får tjekket tænder, får kiropraktor og massage og der er købt nyt bid som han går godt på.

Jeg ville høre om hvilken sadel i bruger til jeres heste i denne race? Jeg har redet med Kiefer Master bombredde 1 og en spalding med smal bom. Jeg skal nu op at haveen medium bom men har prøvet spalding medium bom og den var ikke god.

Jeg skal have sadelmager onsdag, hvor jeg måske skal have ny sadel, så ville det være rart med et par ideer, jeg er nu ikke i tvivl om at sadelmageren ikke gør sit arbejde ordentlig men hvis han nu ikke har noget der passer, så kan jeg jo søge på nettet :)

Jeg håber på svar og ideer :)

- Camilla

Black Arrow - Min bedste militaryhest!

Nyd livet på de evig grønne græsmarker

- - Magnus helt rask og klar til livet - -

Og nyder det!!

Velholdt Kiefer Master Dressur 17" sælges. Send PB

0
0
Svar på denne tråd

Amerigo..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:37

Amerigo er en fantastisk dejlig sadel, som jeg godt kunne forestille mig kunne passe på din hest.

de forhandles af www.tattersall.dk

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

ang amerigo
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 15:20

Amerigo kan garanteret passe på alle heste, for sadlen bygges til den enkelte hest.

Det er faktisk et af de få mærker som også har forskællige bomfasonger, de fleste standard merker har en bomfasong og så endrer de bare breden og puderne.

Ved Amerigo sadlen bygges hele sadlen op fra bunden af til den enkelte equipage.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider