Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

jo-po super hurtige
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 18:49

bestilte lækre sikkerheds stigebøjler fra jo-po og mindre end 22 timer efter havde jeg dem, det må da siges at være HURTIG ekspedition.

har før købt sadel og der var det det samme, så handel endelig med dem hvis jeres indkøb haster

0
0
Svar på denne tråd

Jo-po...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 18:54

Jeg har også bestilt derfra et par gange. Og tingene kommer super hurtigt og har altid været som forventet.

0
0
Svar på denne tråd

sejt :)
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 22:02

sejt på 22 timer! så skal der nok handles med dem næste gang.. ;)

Don't fear perfection. you will never reach it. Salvador Dali

Super lille hest søger part hurtigst mulitgt!

To gange om ugen i syd Århus

0
0
Svar på denne tråd

Ja hurtige
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 01:36

Har købt 3 sadler der, 2 trenser samt flere småting.. alt har været leveret inden for et par dage med undtagelse af den ene trense som var i rest..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Jep.. Har bestemt
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 12:15

også kun gode oplevelser med Jo-po

SUPER god service OG hurtig levering

ROS

0
0
Svar på denne tråd

kun dårlige oplevelser
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 17:42

har kun haft dårlige oplevelser med dem. og blev ikke bedre af jeg skrev på et indlæg herinde at jeg synes de er meget ubehøvlede når man skal bytte noget i butikken. var så henne for at få mit tilgodebevbis indløst fordi ikke ville handle der mere men havde stadig 298kr tilgode. men dem fik jeg ikke indløst. tilgengæld havde han været på nettet og set krittikken af ham. og var godt sur. ærgeligt kostede mig 300kr. det var næsten det værd. har aldrig før handlet et sted hvor folk er så ubehøvlet fordi man kommer og bytter noget. eller fordi man ikke lige køber det man har spurgt til. så kan ikke anbefale butikken overhovedet synes simpelthen han er så ubehøvlet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider